BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2015年10月12日 星期一

十月十一日 -- 失望的敵是尼

5/10(一) -- 收工威威突然打來要還書, 講左好~~~耐呢, 約左幾次都約唔到; 去左SSP一轉再行埋In's Point佢先o岩o岩到; 同SpenserConnieCarol食創興邊邊, 好耐無見Spenser呢~~ 幾個人輕鬆傾下偈又2個鐘, 9點半走。

1. 新一套Gundam出左第一集。好睇喎! 期待之後~~

2. 間邊邊竟然仲有三個字會來收未落煲o既野, 一夠鐘就埋來話有人等位跟住收爐, 但係明明無人等位同埋有空位喎 xDDD 其實佢講明2個鐘sharp收係OK的, 但唔明點解佢要講有人等位。xDDD

6/10(二) -- 收工返企食飯。

7/10(三) -- 收工去寶林同Grace食果間上海野之後行一陣食埋聰嫂散。

2. 講開去Maldives悶, Grace竟然講埋d咁o既野~ >_<

8/10(四) -- 收工同Badend人去SSP行玩具鋪後食周記後散。

3. 估唔到佢好客氣, 來唔到婚禮都比禮我, 多謝晒。

4. 聽到同事講有關爆炸果間樓o既野, Director影相影唔到, 咁邪?

9/10(五) -- 收工同C去Jordon比酒席錢, 食埋飯; 估唔到係街遇到Natalie~~~ 同佢係Cafe坐飲野吹水到10點關門先散, 好開心。

5. 今日同舊City同學呀勇同Trista食lunch; 好耐無見Trista呢~~~ 一直同佢地都唔熟, 但覺得係交得過o既朋友; lunchtime之間都幾好傾好多野講, 希望可以keep contact變熟d啦~~

10/10(六) -- Disney一天遊; 本來都無咩興趣, hea去下, 點知今次Halloween比起之前去果次hea好多, 連decoration都無咩, 因為落雨夜晚d巡遊同鬼全部唔見, 個船亦都幾hea無特別; 講真呢個Disney真係執得...夜晚去左荃灣好味米線, 之後第一次試搭290返TKO, 一程車返到去係幾好o既, 不過都要成個鐘。

6. 今日main point係同朋友一齊hea咯。

11/10(日) -- hea訓到中午, 出去食d野之後之後同C去KLB Ikea行下買野, 之後返TKO上哥度hea食埋晚飯散。

7. 天氣涼左好多, 今年踏入夏天後, 第一次唔係因為返工或者有需要而著長褲出街~~~

8. 今日係Ikea目擊中港矛盾,金毛燥底中佬vs强國巴辣潑婦,仲有大量圍觀花生魷,好嘈……

9. 呢幾日FB有唔少fnd都放左條片出來, 有2個小朋友唱You Raise Me Up唱到好犀利。自問自己唔係好似而家好多人咁, 見人叻見人有錢見人好就要搵野鬧搵野踩, 不過呢段野, 我雖然唔係要鬧, 但我堅係好唔like。(我對forward條片o既所有朋友並無惡意, 因為佢地like係無問題的, 只係我自己唔like而已)
老實講, 我睇時第一個感覺係"想嘔"。
我唔知點形容我個感覺; 果2個小朋友係勁, 係唱得好好, 呢個無可否認。但係我覺得一dddddd感覺都無。我唔想質疑, 但究竟咁細個人仔, 從細經過左d咩教育, 先可以識唱英文歌同埋唱到咁o既技巧呢? 就算真係天才(其實都幾天才架啦), 佢地明唔明成首歌真正o既意思呢?
最令我覺得嘔心o既係, (尤其係個男仔), 佢地係台上o既表現, 我唔知佢地係真心發出, 定係造作, 定係學左d pre-set表情+動作, 真係睇到我打冷震。因此我只係度講, 連forward都唔想。佢地應有o既童真, 一d都感受唔到。
呢d節目, 愈來愈唔想睇。比賽、歌手、表演, what a xxxx。
我寧願聽我d朋友唱K。

10. 新Gundam第二集仍然唔錯~

來緊:
11/11(一) -- Nat飯
13/11(三) -- K
14/11(四) -- 放假一天, 返CSW派餅
19/11(一) -- Grace生日飯
攪片段

0 意見: