BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2015年6月22日 星期一

六月二十一日 -- Farewell

15/6(一) -- OT一陣返企食飯。

16/6(二) -- OT一陣收工去TST同中同食飯, 難得好齊人~~ 仲請到古老師添! 好開心的一個晚上, 果然一班熟同學吹水好開心~ 食完飯Pierre同翔哥仔先到, 轉場(有d人走先)飲野坐多陣, 11點島散。

1. 一班熟又識左咁耐o既朋友真係完全無諗過計d咩, 造成別人唔高興了。

2. 有感而發:
2.1. 其實一班朋友, 所謂攪farewell主要就係想聚下同埋見多一面, 我覺得無話farewell就有邊個應該唔使比錢, 大家出來都係想見下farewell果個; 就算收左佢錢, 應該都唔存在weird、邊個寬宏大量o既; 收左錢轉頭來講返, 似乎係有d攪笑。xD
2.2. 如果公司攪farewell, 食餐飯請走果個人, 走果個人買返散水餅, 呢個就係而家個practice, 我諗同事先係咁; 朋友來講應該無話一定係要請, 走果個都無請食散水餅啦, 唔通又要計? :D
2.3. 唔知係邊位唔高興, 不過作為攪手o既我都應該知道要就個別情況作出改變, 明知對方係計o既就應該小心d, 唔好計佢, 所以whatsapp中我都係say sorry唔拗+sa lum了。
2.4. 雖說對方話唔係在意果一百幾十, 但係如果真係唔在意, 應該係會對比唔比錢呢樣野完全無意識; 而家拿件事出來講, 就係因有意識而在意(當然我明係在意件事而唔係d錢); 不過如果講一百幾十, 我地如果請埋佢都係比多十幾蚊, 更加唔在意~~ 所以我都話係因為無意識而收左佢錢~ :P
2.5. 呢排在公在私都好忙好大壓力兼好累, 當日收錢時好多人, 亦有人剛剛到未食野, 要轉場, 亦有老師、小朋友, 所以收錢時真係無諗咁多, 下次錢銀野都係唔好我攪了, 做攪手約下人book下位就算 :P
2.6. 成件事只不過係大家觀念有d唔同, 亦無誰是誰非, 所以息事寧人就最好, 尤其當事人係friend唔係其他陌生人 :D
2.7. 令我有d唔開心o既, 主要係因為我無諗清楚而令到朋友伉儷唔高興; 我係應該要諗到呢一點的。
2.8. 不得不係度講下自己感覺, 又唔想同其他人講; 反正無咩人睇應該無咩影響, 講左出來舒服d。 :)

17/6(三) -- FS補假一天。早上起身睇NBA Finals Game 6, 之後hea一陣訓返; 到5點出去同呀馬打左陣波; 夜晚同哥嫂係尚德食飯同買六合彩。

3. NBA今季完了~~難得今年睇到波~~

18/6(四) -- 收工同Badend人行左三和同福利, 之後佢女友來join食增輝後8點半島散。

4. 真係好累。Office野又累, 出site又熱又曬, 好辛苦。

19/6(五) -- 收工去觀塘同C花姐姐食飯, 去左之前同Grace去o既Blod italic, 今次好過上次, 平平地OK啦; 之後去左觀塘海濱花園行, 今次係完全開晒之後第一次行, 好OK呢; 行完後散。

5. 是日做野累到爆, 計最唔擅長o既數, 收工時個腦堅係頂唔住。

20/6(六) -- 訓到幾晏下, 上午在家hea; 下午同C去寶林食飯, 行左下之後返企, 佢淘寶我休息; 夜晚返企食飯做節+父親節。

21/6(日) -- 民仔告別籃球賽10-12, 之後一班人一齊食飯; 食完返企沖涼抖, 夜晚出Jordon同C民仔FFJessica唱K, 11點島散。同幾個都鐘意唱K又唱得OK的朋友唱K感覺好好呢~ 雖然以後唔多機會了 :(

來緊:

0 意見: