BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2015年5月25日 星期一

五月二十五日 -- 佛誕

18/5(一) -- OT見呀差, 8點收工; 返TKO Jusco買左熟食。

1. 每次見完果班"社工"感覺都好差; 做左咁耐野見d態度差o既人都無咩感覺, 但係呢d借幫人來攪事、極度主觀、下意識極度懷疑、以為自己o岩晒好叻好威、無禮貌目中無人、連表面功夫都唔識做入世未深...etcetc的人, 心中雖然覺得佢地on9同可憐, 但不免都有點氣。

19/5(二) -- 收工返企食飯。本來想快食完落去睇戲(全力扣殺), 但都想同屋企人hea下又廢事咁趕又廢事夜訓, 放棄左; 希望星期六未落畫。

2. 出site去九龍站, 可能真係太辟又唔會好多後生仔去, 竟然係果度7-11執到好野, 哈哈。

20/5(三) -- 收工去觀塘同Grace食飯。臨收工好大雨, 好彩公司落MTR唔侯出到街, 去到KT又唔大雨; 試左間"Bold Italic", 平平地但d野食都好普通, 好似平時食餐好少少o既lunch咁, 無咩特別原因可再去~ 9點幾走。

21/5(四) -- 收工返企食飯。

2. 返工返到好累無心機。

22/5(五) -- 收工同LD同事食飯。好耐無見佢地, 靜左一排呢; 仍然無人搵到Wendy~ Connie早2日突然話去三亞又唔join, 得返5個人(進GordonErika我C)食大瀛喜, 都係果d放題啦, 9點食完行左陣旺中走。

3. 網上睇到d野; 聯想到有時真係覺得d客同d攪事份子幾可憐, 而自己知道自己無錯就好, 可憐下佢地當係施捨佢地啦~

23/5(六) -- 早上睇左早場"全力扣殺", 只係普通, 比起"打擂台爭好遠; 之後返企休息, 下午C同佢一個fnd(本來仲有一個+小朋友, 但太大雨無來)來我家坐同吹水, 夜晚過左坑口食冬蔭公公後散; KTG到HK來我家暫住。

24/5(日) -- 早上打波8-10TKL, 又係打到唔知點咁, 最近都打得唔盡興, 自己唔知想點; 返企沖涼後去元朗同CKTGEdithRitaFawnia唱K, 好耐無唱K, 由於好累同無咩心機同狀態, 唔係唱好多同唱得麻麻地, 不過最高興係同KTG合唱, 感覺無與倫比; 夜晚KTG走先, 我地+IdaLeonaFungor同佢女友食私房菜, 普普通通, 每位250來講唔會再去。之後再去食甜品到11點幾先走, 是日連踩N個鐘累到爆。

25/5(一) -- 佛誕放假一天。早上睇左場11:15早場, 之後同C哥嫂Jason食晏(添好運); 食完哥Jason幫手掉左個床褥, 我同C就做清潔; 整左陣我頂唔住係廳訓左...Thx C幫我清潔左好多地方; 6點C返企, 我夜晚返企食飯。

來緊:
29/5(五) -- FS; 傢俬到
30/5(六) -- FS; Sam娟生日飯
31/5(日) -- FS;
14/6(日) -- 源lunch

0 意見: