BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2015年4月8日 星期三

四月七日 -- 復活節假

30/3(一) -- 收工返企食飯。

1. 今日終於belate拿左公司每年review信; 雖然比起好多好hea同事同埋老屎忽, 覺得自己都算還好, 不過相對於自己本來expect唔多好凡review之下(因為我地team似乎係炮灰team), 個result係有d於心有愧。

2. 是日有關公司的新聞, 某高層請辭, 甚囂塵上, 公司人心惶惶; 好眼訓。

31/3(二) -- 原來約左白田同事, 不過有2個人病左, 所以cancel; 收工返企食飯。

3. 是日大家焦點仍然係公司新聞。

4. 唔關單新聞事, 公司都愈來愈唔好做...

1/4(三) -- 收工返企食飯。

5. 一早發左個惡夢 T_T

2/4(四) -- 收工返企先, 再去西灣河太安樓同CSanny掃街。

6. 是日manager叫左入房, 話review左我個performance, 會高分dd; 以我一貫唔OT唔係好勤力o既做野態度, 真係於心有d愧呢~

7. 是晚收到消息, Esther的貓貓小虎意外身亡 T_T

3/4(五) -- 清明放假一天; 趁住內地人唔係放假醫院應該無咁多人, 上SZ身體檢查, 一早7點鬆d出門, 去到SZ醫院果然好少人, 做完檢查之後係開東門, 梗係掃一堆concert DVD返來啦; 返來TKO快食個lunch, 下午同爸媽去柴灣拜山, 之後返到企累到爆, 沖個涼就訓死左, 到7點幾過去一家食飯, 呀哥叫埋佢朋友Martin來一齊食(福建清明食品"輪餅")。

4/4(六) -- 真係開始放假, 一早睇早場"衝鋒車", 好好睇!之後同哥嫂去左寶林食晏(豆漿大王同豆花妹米線), 之後行返企, 中途行過果幾棵櫻花同單車館; 返到企就hea, 好耐無砌過模型砌左隻; 夜晚又同哥嫂去樓下食左吉野家邊邊, 之後行左出海邊行左個圈同睇到月蝕。

5/4(日) -- 早上打波10-13, 都打得唔錯呢, 好累; 返TKO中心食米線陣, 好耐無食難食左好多; 返企沖個涼之後去北角擇茄屋企, 一班中同Boys only gathering(我馬民Ben昇茄), 玩左一陣到7點島家昇到就落去梅花村食飯, 食完買左雞蛋仔同夾餅再返上去玩BANG!, 笑死, 又笑到好累xDDD, 11點幾先走。

8. 好難得一班最熟o既中同可以約到, 玩得好開心, 大家無咩顧忌所以可以發傻 xDD, 同埋更難得大家都可以撇低老婆女友仔女呢~~

9. 今日玩BANG!真係無咩幾可、歷史性地係第一round都未完、仲未輪到我之前, 我(副警長)就比Ben(歹徒)射死左 xDDDD

6/4(一) -- 早場睇左"五個小孩的校長", 好好睇; 下午同大本型飯團lunch(我C盧撈ConnieYeePenny), 驚訝地Penny帶左佢男友出來, 雖然一早估估地到, 但竟然帶左出來呢; 食完飯上我家同Penny慶生食生日蛋糕, 之後同佢地去左睇一下櫻花, 再去坑口食聰嫂; Penny同Yee走先, 珊來join, 夜晚係我家打邊邊, 10點島散。

7/4(二) -- 原本去探Tracy & B不過cancel左; 中午返企食飯, 下午同C去左Magabox睇傢私, 之後再去北角健威foodcourt食飯同又行左下實惠後散, 對d床同櫃都有少少概念。

10. 是日又行到痛。

11. 放左5日假, 都好似唔係好多時間感覺係放假咁, 又要返工了...

來緊:
9/4(四) -- 四大長老會面
10/4(五) -- 貓Maychan晶輝
30/4(四) -- YW飯

0 意見: