BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2015年1月26日 星期一

一月二十五日 -- 雜記

19/1(一) -- 清假, FS後自己放返假一天; 睇左腳, 好得8899; 下午又頂唔住訓著左...; 夜晚返企食飯, 唔記得帶card同key出去 @@

1. 又睇左我是歌手新一期d人唱歌, 都係果句, 係個個都唱得唔錯/好, 但名次o既野就算吧啦。

20/1(二) -- 收工返企同老豆食飯。

2. 頭髮好長, 好耐無剪, 仲長到開始卷, 剪左少少。

21/1(三) -- 下午突然有麻煩野要出site, 唔知幾點收得工, 點知比原訂早左, 仲要返公司添; 無報飯, 於是收工去左SSP(S)行左個圈食左好耐無食o既石夾尾燒味飯後返企。

22/1(四) -- 夜晚去DL10 Briefing, 9點幾收工。Briefing前同同事食左印尼野。

23/1(五) -- 夜晚公司Annual Dinner, 多年來以前一向都係攪lunch, 而家要霸埋我地私人時間, 豈有此理, 早知唔去...好彩都有一堆熟同事去, 坐埋一台自己一邊, 都OK。9點半前散水。

3. Annual Dinner竟然係d野好細碟又食唔飽人(我食量唔大就夠), 真係笑死人。

24/1(六) -- 果然攪麻煩野會出拗撬, 早上嘈左野不過之後都無咩野...; 下午同C去左大角咀食車仔麵, 之後去登記左婚展訂野送o既coupon同埋訂左pre-wedding相, 之後行左下旺中後去左SSP, 行左下就試食豆花米線, 都OK。結果今日全日行左好耐好多路, 累死個腰同腳...

25/1(日) -- 腳未好, 唔四圍去; 中午同C食d野去坑口Broadway買左新電話做我生日禮物, 多謝; 之後佢入西貢探佢狗仔我就好累返企set電話同抖下對腳; 到夜晚佢出返來, 一齊去北角食左日本野, 預早慶祝拍拖紀念(雖然佢完全唔記得)。

4. 雖然唔係新款, 不過夠用就好, 又平又抵用~~

來緊:
27/1(二) -- Sanny etc
28/1(三) -- ex-URA
30/1(五) -- 清假

0 意見: