BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2013年12月9日 星期一

十二月八日 -- High Court

2/12(一) -- 呀源正日生日; 本來約食飯, 又話唔食; 之後臨時只係同我食飯 :); 收工過MK行左陣, meet佢後諗住食Rock Cafe果個位o既野, 點知直頭成幢執晒, 結果行行下去左食牛屋~~

1. 當一個地方人o既同情心比人利用左N次, 搵父母、搵B原來只係殺人兇手o既掩飾, 慢慢只會令人變得冷血, 唔再信任呢個世界; 咁樣同係內地去扶一個老人家之後會比人屈有咩分別? 呢個城市究竟係邊度出左問題? 千祁唔好成日鬧內地人冷血, 有朝一日我地呢d"外地"人都會變得一模一樣。當心冷了, 血也會冷了。

3/12(二) -- 收工過MK同Grace食飯(瓊華茶木, 都OK); 之後過寶林, 例行廣良興漫畫鋪奇趣後返企。

2. 真心覺得, 鐵達時近幾次o既廣告全部都唔得。

4/12(三) -- 公司指派, 第一次去High Court~~ 收工返企食飯。

3. 因為要等o既關係, 係High Court聽左好多其他case (我要聽果個case三分鐘就完左 =_=); 堅係覺得, 法律、律師樓真係唔係維持公義o既, 只係拿來玩o既一樣野, 同埋明顯地係保護有錢人o既一樣野, 愈有錢就愈著數。另外, 感受到個法庭氣氛, 原來真係follow procedure得來, 又幾有走盞位; 好like個法官, 好中立, 同時又好清楚, 好有心。

5/12(四) -- 收工同Ida同路去MK; 去左花墟終於買左怕羞草~~ 之後係蘭苑饎館食左野後返企。

6/12(五) -- 收工返企, 唔多想過去食, 本來想煮飯, 但又有d累又懶, 結果煮左個麵食算。

7/12(六) -- 出MK meet C, 生力冰室->牛棚->SSP福利->美荷樓->SKM JCCAC More Than Arts->MK信和->Jordon Pink Salmon

8/12(日) -- 本來想下午去觀禮, 但由於佢地好多人都唔去, 所以我都唔去了; 中午出KT同C, 佢媽同細佬係北斗翁飲茶, 之後佢地返西貢, 我就返企hea; 夜晚出尖東Mandy婚禮。

4. 以後d"雜記"要加返少少description, 唔係真係全部都一樣唔多掂; 起碼加少少今周重點嘛~~

來緊:
12/12(四) -- Nat Din
14/12(六) -- SZ購書行
15/12(日) -- 芒果拿破崙班
21/12(六) -- C家做節
22/12(日) -- 我家做節
24/12(二) -- 我家X'mas party
25/12(三) -- 每年例行X'mas BBQ
26/12(四) -- 八婆家party
29/12(日) -- 我家party



0 意見: