BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2013年1月28日 星期一

一月二十七日 -- 雜記


21/1(一) -- 一起身個背好緊同有d痛, 於是去睇醫生後先返工; 難得約到Kenneth, 收工去MK佢陪我行左陣同買左d野, 之後食飯傾偈再轉場去M記, 傾到11點幾先走; 同佢傾左好多野同埋聽佢講左好多佢o既野, 其實佢都真係幾辛苦呢~~ 希望之後會好d同開心啦~~

22/1(二) -- 早收工返企先, 沖完涼好累頂唔住訓左陣, 夜晚出返TST同AmySanny食飯(C唔舒服無出來); 阿利水韓國料理, 有幾多平時去食韓國野無o既菜色, 幾特別, 同埋都幾好食; 食完之後去The One食Yogurt之後散。

23/1(三) -- 收工返企食飯; 本來諗住平常返企, 點知呀姨姨丈表弟...etc一堆親戚來左, 一齊去酒樓食飯, 食完返企。

24/1(四) -- 呀文同綺綺仲有個佢地朋友來HK, 臨時約左Cass同娟去耀東街強記食大排檔, 再去綠林食甜品, 之後散。

25/1(五) -- 收工返企之後出返TST, 同C同綺綺食飯(呀文同另一個fnd無join); 之後同佢去左尖東海旁行個圈之後散返企。

26/1(六) -- 早上同呀哥呀嫂睇11點幾o既早場, 之後4個人食晏後一齊上天晉幫姨丈收樓, 個人覺得個樓都OK啦; 之後一齊去寶林行下街買野, 之後過坑口村食晚飯。

1. 格林雙雄獵巫世紀: 又係唔多使用腦順住劇情睇, 又唔使諗合唔合理o既戲; 由頭到尾都隔一段時間有d打同精彩鏡頭, d箭弩槍令我諗起D4 Demon Hunter, 幾正; 基本上睇完唔會失望o既; 套戲3D都枕住有, 算係幾多; 男女主角都幾型; 最值得我自己appreciate o既係入面出左好多女巫, even有好多只係最後一幕出, 出得好少又係咖哩啡, 但係每一個造型都好突出好有心機, 我覺得好正; 特技各方面我覺得都好好; 有時睇戲又真係唔使太執著要/唔要d咩o既~~

27/1(日) -- 上星期打到腰痛, 今個星期休息; 中午同呀哥呀嫂食完晏後一齊入西貢C細佬屋企玩狗仔; 之後出返來呀嫂返學, 我地3個食埋晚飯後散。

來緊:
28/1(一) -- 白田Gathering
29/1(二) -- KT Angel飯
30/1(三) -- 本人生日放假一天
31/1(四) -- 放假一天
1/2(五) -- 姑姑生日飯
2/2(六) -- 葉魔生日Gathering
7/2(四) -- 同日安珊姐etc舊友食飯
8/2(五) -- 團年飯
9/2(六) -- 團年飯2

0 意見: