BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2012年10月2日 星期二

十月二日 -- 雜記

24/9(一) -- 下午去C屋企hea同埋食晚飯, 預祝佢爸爸生日, 之後大雨中佢細佬車我返企。

1. D3五人全破Hell

25/9(二) -- 中午睇完醫生係TKO join埋C同佢媽一齊入西貢佢細佬度hea; 夜晚佢細佬返來一齊去坑口村食合時之後車我返企。

26/9(三) -- 在家hea足一日。5點幾去左坑口拿月餅, 之後去行下同係Jusco掃左d貨; 夜晚返企食飯, 加拿大o既呀叔同嬸嬸尋日返左來(明天白事); 食完飯傾到9點幾返企。

27/9(四) -- 起身hea一陣, 下午去KT幫呀媽整完d野之後join返佢地就去QuarryBay攪呀麻o既白事, 都無咩做, 跟住晒個flow之後到夜晚10點幾就返企。

2. 真係一個好晒紙o既活動, 成疊成疊紙燒呀燒呀燒...

3. 諗起以前睇d中國/外國神怪傳說o既野, 其中一樣係講火係一個媒介, 可以送d野去另一個界度...

4. 仲諗到好多野, 但記唔晒; 咁長時間諗左好多無謂野。

28/9(五) -- 一早起身一齊去QuarryBay, 做完晒d儀式後就上山火化, 中午一堆人一齊食左解穢酒就散水。返到屋企好累, 但C又入左院, 沖完涼執完野都無咩時間訓, 唔訓hea一陣就過醫院探佢, KTG今日來左HK, 呀哥呀嫂同佢食飯我都無join了; 到8點走, 自己食完再興返企。

29/9(六) -- C要住多幾日院; 超累訓到中午先起, 中午果轉去唔到探佢, 又係我問題; 係家hea到4點幾出門, 探5-8(實際佔用時間4-9); 咩都無做過又一日。

30/9(日) -- 八婆飛鵝山賞月團由於私人理由關係, 佢地11點o既打bowling我無join, 去左醫院; 之後去左九龍城join佢地lunch, 食越南野, 之後行左下後, 就日頭上去飛鵝山, 睇左下日落之後, 佢地就車我落去MTR, 佢地去食飯, 我又返醫院; 到8點走, 搵到Lily陪我係北角食左個糖水傾左陣, 佢就返企食飯散水。

5. 放假個幾星期以來, 今日終於有幾個鐘叫係真係有"玩耍"過...

6. 奔波勞碌, 腰部毫無進境, 唉...

1/10(一) -- 一早起身再去醫院; 之後係NP join埋民仔上我家, 下午同馬、民、馬女友Katherine、娟、Cass、Jason玩card/board game, 好好玩; 之後Kathy民同馬走先, 剩返4人, 我整野食食完再過聰嫂食埋甜品後散水。

7. 我有狼心及狗肺

8. 已經幾日無打機了, D3真係無D2咁好玩

9. 估唔到HK會出咁得人驚o既船難, 希望少d人有事啦...

2/10(二) -- 起身hea到4點幾出門去醫院, 係灣仔join埋呀哥去探C, 到7點島走, 返去同呀哥呀嫂Jason食飯。

10. 天日要返工了............

來緊:
5/10(五) -- 同喪強Taylor食飯
6/10(六) -- 探JoyceLi BB(未firm得唔得)
7/10(日) -- 同民Cass娟FF唱K(唔知去唔去到)
13or14/10 -- 同白田同事食飯, 拿帖?
21/10(日) -- 同呀Sam等人食飯

0 意見: