BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2012年4月2日 星期一

四月一日 -- 雜記

26/3(一) -- 收工返企, 個喉嚨仲好痛, 於是去左睇醫生; 最近真係好多人病, 平時都要排十個八個, 竟然要排十幾廿個, 七點幾登記左, 返去沖完涼食埋飯坐一陣再落來, o岩o岩差唔多到我, 前後隔左個幾鐘 =_=; 之後同呀媽去左逛超市, 竟然比我見到高鈞賢, 好高同幾型仔呢~~

27/3(二) -- 喉嚨仍痛, 收工返企食飯。

28/3(三) -- 已經小心飲食, 又定時食藥, 但係仍然喉嚨痛; 收工返企食飯, 之後同呀媽去行下附近, 行個大圈到去坑口再返來, 之後上一上呀哥度先返企。返來勁早訓左。

29/3(四) -- 喉嚨仲係痛; 又係出site早少少收工, 返去睇左醫生, 話仲係發炎同腫, 叫我食野等無咁熱先食, 飲凍野...約左Nat食飯, 本來想入沙田, 但係佢都準時走, 我出返來再入沙田佢就要等, 反正大家都唔食得熱氣野, 加上醫生叫我食凍野喎, 想食好d但係又喉嚨痛, 好極感覺上都有限, 於是諗起, 不如cheap cheap地食九龍城日本放題啦~~ 雖然比唔起$250果d好食, 但係唔比MK$200果d差好多, 埋單每位都係$150, o岩晒啦~~ 同呀Nat食下吹下水, 之後好飽, 由九龍城行返過黃大仙, 中途行左下新開果個商場Mikiki, 不過已經9點幾收左好多鋪(即使未收都好似唔多野行咁), 再經過果時同佢一齊上德文果頭(新蒲崗), 最後行到黃大仙佢有巴士o既地方就散水。返企覺得d頭髮都係長, 剪左下。

30/3(五) -- 喉嚨仲有痛; 下午又係出site, 見左個客講左好耐, 都有得早少少少少返到去。覆診跌打等緊果時竟然見到呀嫂同呀哥都來左呢間, 哈哈。返企後補剪左幾野頭髮。

1. 好慶幸今次喉嚨痛雖然持續左好耐, 不過影響食野多過講野。不過都係好痛苦~~ 真係好痛。

2. 最近都好累好眼訓, 早返屋企, 成日都好早恰。

3. 好想睇Mirror Mirror, 大追捕, 春嬌與志明。之前已經miss左星光伴我心, 鐵娘子...etc...

31/3(六) -- 一早就醒左, 於是去睇早場, 睇左"大追捕", 睇完出來, 3個字後有場, 於是買埋飛睇"春嬌與志明"; 睇完出來就同屋企人會合去柴灣拜呀爺; 應該係咁大個仔第一次正式拜山呢~ 拜完之後仲早早地於是去左灣仔後再返企食飯。

4. 戲評請另見早一篇blog。

5. 睇來我個人o既淚腺比較脆弱, 比較眼淺; 反而笑點比較高。

1/4(日) -- 訓到幾晏先起身, 覺得身體狀態麻麻地(頭少少赤, 喉嚨仲有痛, 肚有d唔舒服, 個背都係痺痺地), 不過天氣好好, 下午去左美孚噶荔枝角公園, 以前都去過, 但都係經過同打波, 無試過成個行晒, 原來入面個嶺南之風無去過, 都幾靚; 有好多o靚模、Cosplayer係度影相, 仲有人影婚紗相添。晚上去行左下屋企隔離新開噶商場, 多左好多食肆, 第日可以多d選擇呢~ 最正係開左間MCL, 以後去睇戲睇早場實在係太~~~方便啦~~~!!

來緊:
2/4(一) -- 同KTPD同事唱K
3/4(二) -- 日安屋企House Warming round II
7/4(六) -- Helen家gathering
20-22/4 -- 公司唔比請假, 會OT的日子, 本來係早一個星期, 而家突然改遲左!! 即係我做唔到呀Sam兄弟?!

1 意見:

匿名 提到...

高鈞賢住君傲灣架

日安