BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年9月26日 星期一

九月二十五日 -- 雜記

19/9(一) -- 收工返企, 準備同呀哥去過大禮, 出門口時竟然超大雨, 係最大雨果時(黃雨); 上左的士去呀嫂度(TKW), 係佢家食晚飯, 佢爸爸媽媽好好人呀, 煮d野都好好味~ 之後就返TKO; 抖左下同呀哥呀嫂落左去TKO運動場跑步, 老實講做左呢度街坊咁耐, 個運動場起左咁耐都未去過, 皆因自己唔多好跑步呢~~跑左半個鐘多d(估唔到自己原來都跑到步的)返企。

1. 聽呀A講左佢好多野, 其中有一樣野講開, 雖然又係D不嬲都知噶野, 但係有時係人地度再聽, 感覺係唔同的; 而呢樣野聽左幾有感覺, 亦都令我覺得真係要努力: 一係就認命認自己就係咁, 如果唔想咁, 就要改變, 咁我係咪想咁樣? 自己執問自己, 覺得唔係咯, 我唔要認命。

2. 因為要搵d衫, 結果執左個衣櫃; 執左好多衫出來, 仲發現原來有d買返來未著過(成日拿擺面噶衫來著噶後果)。

20/9(二) -- TKW inspection所以可以早d收工; 同同事Penny去灣仔睇林一峰concert; 係TKW收工先去信和陪佢買CD再去灣仔通利拿野再去食飯, 間野好OK喎~ D野食幾好食又唔算貴又幾好坐, 值得推介~ 之後睇concert, 好好聽, 睇完陪埋Penny排隊簽埋名先走。

3. 林一峰唱歌真係好好聽好有feel呀, 我都唔知點comment; 佢唔同部份用唔同種類噶結他自彈先唱, 有用各種唔同技巧同唔同feel噶歌, 總之都好正呢; 同埋最正係佢噶歌詞, 正如佢所講, 對佢來講佢D歌噶詞係緊要過d曲噶; 唱左好多歌, 雖然自己唔係die hard fans但好彩好多都識; 一支煙的時間、The best is yet to come...等等都好正, 仲有英文版噶遇見都唱埋, 但係今晚呢首歌最觸動到我 - Trust, 好正...可惜噶係無唱到我最愛噶重回布拉格。

4. Penny超開心, 成個小朋友咁; 仲有, 係大家一齊打拍子噶時候, 見佢原來係打會打錯的 XDD 唔怪得佢學笛有問題 XDD

5. 天氣開始涼左, 好開心~~ 不過仲係沖緊凍水涼。

21/9(三) -- 之前果晚訓得唔多好(其實keep住都係麻麻, 不過之前果晚係差少少), 所以好累; 收工先返屋企沖個凍水涼醒神下, 再出返去土瓜灣同ABCS食呀A推介噶打冷, 都唔錯(又未到驚艷); 之後轉場去食果間甜品反而OK喎; 食完返企。

6. 終於同陳同學傾左下, update左佢d野, 覺得...唔係呀嘛, 玩野? 不過未知晒所有野, 要再跟進下呢。

22/9(四) -- 收工返企, 好眼訓, 早訓。

23/9(五) -- 收工前臨時搵左呀進去SSP行下跟住食飯(無買野), 去左好~~~耐無去噶飛鷹, 食完返企。

7. 網上見到: 只要是喜劇收尾, 過程你讓我怎麼哭都行。

24/9(六) -- Barry有免費飛去Disney+黑色世界; 10點半係CWB join埋呀C去到佐敦11點幾join埋其他人, 食新牛屋做lunch, 預計之後係玩完出返來先再食野; Barry車我地入去Disney玩, 我(同C都係)未去過係第一次去呢; 基本上D野都普通唔算十分好玩, 有d都幾fantasy噶, d show同劇院睇噶show都幾好, 如果係想"玩"噶就差d啦; 一行五人都係行同企多, 因為都要成日排隊; 而家開始有Halloween噶theme, d場景佈置同D人扮噶鬼都ok, 尤其係夜晚都幾有氣氛幾靚; 唯一好過環球噶係個煙花; 果2間鬼屋都唔多驚; 玩到11點人地關門先走, Barry車我地出MK新星打邊邊, 到2點先走, Barry車晒我地返企。

8. 竟然S無啦啦估到我無啦啦想聽乞丐王子, 好勁呀果下!

25/9(日) -- 全日在家hea一天, 只係2餐飯落過樓下。

8. 睇來都要買新相機啦; 仲有皮鞋。

來緊:

26/9(一) -- George派帖cancel; 應該返企食飯。
27/9(二) -- 毛毛球7-9 @ Wanchai; 應該會去買埋DC
28/9(三) -- OT @ KT
30/9(五) -- dine wv IIA
7/10(五) -- 話劇同學re-U
8/10(六) -- 佐治結婚請飲

0 意見: