BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年8月15日 星期一

孩子氣

始終相信, 自己唔需要/唔想要係任何人面前"做樣"。

工作時工作, 遊戲時遊戲。講真, 工作對我來講絕對唔係人生噶全部, 因此我係off-work噶時候, 好少講公事, 亦都唔會扮到自己好能幹。就算返工唔忙果時, 我都會變現得好hea, I only do when it matter most(所以我真係最鐘意做果份工係之前IIA果份)。因此, 大部份朋友見到噶我都係去飲飲食食, 去玩, 鐘意玩具睇書睇漫畫聽歌唱K...etc, 因為同朋友一齊, 唔會係"工作"。

講下"玩"; 講真, 我覺得任何噶"興趣"都係同等的, 都係因為自己鐘意某樣野而想接觸、玩多d或者係想發洩下、開懷下, 係無分貴賤, 無關乎成熟與否。睇漫畫、煲劇、睇話劇、睇musical、睇Opera都係沉醉係幻想噶世界入面, 同埋欣賞到唔同種類噶藝術; 砌Model同玩O靚模都係對某D野噶構造有興趣; 打波同打Golf都一樣係做運動, 掃街同埋坐鏞記食噶都係好野...等等, 係根本上係無分別噶。

舉多個例, 我唔覺得睇漫畫同睇書係有"好"同"唔好"噶分別。一樣有好多"好"同"唔好"噶漫畫同書(係度講多句, 我係會睇書噶, 唔係純粹為左漫畫或者自己辯護)。要學野、要長進, 都唔一定要係所謂"好"噶野度學, 係"唔好"噶野度一樣可以學到好多野, 當係反面教材又得, 或者知道一D唔好噶野從而識得保護自己亦得。要學野、長進, 在乎噶係自己個心態, 唔係客觀環境。

講返"做樣"。或者因為唔想做作, 好多唔了解、未了解、不去了解我噶人都會係覺得我個人唔多得的。不論係外表定係平時見到我個人噶"感覺", 我都覺得自己係令人覺得unpleasant的。當然, 我話人地唔了解我, 唔係想話自己其實係"好"、"高分", 我亦唔覺得自己有幾好、幾高分添。但係我有我自己噶態度, 世上係興睇表面噶就由得佢地睇表面。只可以講一句, 我好似楊過咁, 係抵死噶(有關楊過係咪抵死, 請睇返我以前噶文)。

細個果時睇過本書, 有一句好影響到我, 比到我深刻感受: 以火點燃火, 以心發現心。我相信只要自己一直都係付出真心, 一定可以搵到更多真正噶朋友, 一定會有更加多人明白我, 至少唔會係討厭我吧。

如果話, 成人噶世界就係需要"做作", 就係需要"表面", 咁請恕我真係"孩子氣"。

1 意見:

匿名 提到...

但係我記得你做IIA時亦覺得唔開心, 所以先轉工, 所以呢....凡事不可太早下定論, 要調較自己的心態, 令自己快樂些!!

日安