BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年7月5日 星期二

手信list

呢一年去左好多次旅行(自問比起好多人來講真係算好密), 由頭一、二次噶旅行途中諗下買咩手信比邊個再寫低, 直到近幾次直頭預先寫個list出來(之後噶旅行仲可以就咁用返個list)。大部份人或多或少都會有個類似噶list係心入面, 但我覺得應該唔多人會好似我咁, 會係旅行前寫個list, 然後係旅行沿途見到D咩特別野或者留意D咩O岩噶野買比朋友仔, 甚至係見到D更O岩噶野就要諗下邊樣比邊個...等等。

唔知其他人點諗, 但係自己覺得, 買手信係一件好開心噶事。因為如果真係有心買噶話, 係要用好多心機同心思, 去買(或者有時係唔使錢咁拿)一D當地特別噶野, 而唔係見到一D好"行"噶野就買一堆送比人。能夠入到"手信list"噶人, 一定都係一D特別噶人, 哇哈哈, 其實咁講只不過係懶譁眾取寵, 講到尾都係一堆熟人啦。

(再)比起其他人, 自己個list都好長下, 下下要買野其實都幾多(仲好貴添), 哈哈。不過係得list入面噶人唔多唔少都係有好多唔同特別噶感覺, 都會係自己珍惜噶人(其實真係要list, 又何止list上果d呢?)。自己可能暗暗係好想佢地感受到我送噶果樣野O岩佢地, 令佢地開心噶。

好耐之前自己都講過, 自己雖然係極鐘意講野同埋sharing好多野, 但係對於自己情感噶野係好唔識得表達。不論係對屋企人、鐘意噶人同好朋友都好, 從來都唔多會講少少自己好喜歡對方或者透露呢D感覺出來。有時候會刻意隱藏、漠不關心、甚至口不對心添。

雖然自己好似對個個朋友都好咁(就算一般朋友都係), 不過如果有心人士留意到細微噶野的話, 應該都會sense到其實我對真係好朋友或者身邊好親噶人係唔同的。不過係度當然就唔會講出來, 又或者其實自己都唔知點講呢。不過難得地講開呢d野, 都想係度再講多一次: 其實我心中係好愛我家人同身邊噶人們, 有時候雖然好似無咩表示咁, 但係如果有咩事起來, 如果出聲的話我會希望自己儘量幫到大家呢。而大家對我噶好我亦都記得清清楚楚, 時常都覺得好多人錫我, 好溫暖。

嗯嗯, 唔知講咩好, 都係就咁算啦~

1 意見:

Q 提到...

雖然好明顯係講講下講左去第二度, 同埋有d唔完整咁, 不過都係LIKE~