BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年6月19日 星期日

六月十九日 -- 雜記

13/6(一) -- 收工返企食飯。

1. 開始覺得頭髮長, 食完飯係屋企又剪左d。

2. 夜晚喉嚨比起早上更唔舒服...

3. 呢2日比返晒d trips(Singapore and Japan)用噶錢比人呢~

14/6(二) -- 收工同叻, Wacoal同埋秘書姐姐去Megabox唱K; 喉嚨唔舒服, 把聲係完全唔得, 得返6-7成都唔知有無(高音上唔到); 竟然比人話我聲沙別有一番風味(仲話好d?!); 奇怪地係講野把聲幾拆同沙, 但係渣左咪唱把聲係好過講野好多噶 XDDD; 唱到11點島走。是日發揮得比平時好噶歌係"望月" XDDD

4. 當你塊面仲同你講緊你好青春,但系個身體就話你知你退化緊,新陳代謝變慢左;你就會好煩惱,d荳荳做咩十世都好吾返。

5. 除左要記得問民民借後備電, 仲要問佢拿返d新加坡旅遊書還比人。

15/6(三) -- 收工本來同IIA舊同事們食飯@土瓜灣大漠, MandyHo派帖; 由於喉嚨唔舒服噶關係, 決定唔去了。收工返企食飯後hea, 早訓。

6. 結果當晚訓得好差, 好眼訓。

16/6(四) -- 下午出site去TKW, 之後direct home所以好早返到企。買埋送返企煮, QueenieKennethPenny來我家食飯, 食完去坑口聰嫂食埋甜品散; 唔記得自己仲係唔舒服, 一食完凍野就知奶野...

7. 我不是一個擅長用言語表達自己"情感"的人; 只會想, 只會做, 只會感受, 甚至會寫, 但真的不會"說"。

17/6(五) -- 下午臨時約左威威收工去SSP, 都有一段時間無去啦; hea搭巴士去到, 主要目的達成 -- 買新出噶BB Wing Gundam, 仲有好多平野, 不過一隻都無買呢。之後同佢係周記食完飯就返企。沖完涼即砌隻BB, 好靚丫~~~ 之後同呀哥打左鋪AOE2先訓。

8. 舒了一口氣

18/6(六) -- 一早起身睇左早場"S8", 好好睇! 之後返企休息一下再出去, Art Jam with Kman & Fontane, My first ever oil painting~~~比晒d野你, 由得你自己玩三個鐘, 其實都幾好賺呢, 如果無學過又完全未玩過噶人(好似我咁), 真係唔知點算。唔覺唔覺就三個鐘, 玩完, 都幾hea同寫意噶。之後去左金巴利街(韓國野街)食清溪川(民民終於請返我餐飯啦~~~), D野都唔錯, 食完FF返企, 民民同我返TKO, 係屋企hea左陣佢就返去。

9. S8 -- 好好睇! 唔認同網上D人講果d唔好睇噶points。首先個劇本, 我覺得成個故事大綱就唔算係有咩新噶idea, 但係就真係導演功力, 拍得好好睇, 成套戲差唔多2個鐘都好緊張同埋無悶場, 2對父子/父女個親情位都做得好好, 唔似其他科幻/特技/災難片咁, 夾硬加d父子患難見真情, 係有鋪排過噶。特技方面, 好appreciate佢用返d old school式電影特技! 睇得出成套戲得好少地方係用電腦特技, 而係真係用拍攝技巧同埋搭D野出來做成好多唔同噶效果, 呢樣野真係好正~~~ 最後當然都要提下演員都做得好出色啦, 尤其係成套戲一直主打跟住噶果班小朋友, 佢地個個都好好戲! 不得不提, 最後出左字幕一陣之後, 仲有一段幾長噶野睇, 一定要睇埋呀~~~好正架~~!

10. 民民記得拿d書同電比我, yay~

19/6(日) -- 本來有張飛全日free搭MTR, 點知...趕住出門口唔記得拿; 一早起身hea一陣, 決定去買"食送"instead of去睇早場, 買完返來準備定晒d野出門口; 同Sam去左上環, 諗住食生記點知關左門, 就順埋路入西環食天樂, 個瑞士汁都OK; 之後hea搭電車去太古城, 行左下太古城中心同埋食左個章魚丸, OK啦; 之後返企煮飯同叫家人過來食飯, d野煮得普通啦。

11. 轉: 世界上有這麼一個男人, 小時候你怕他的威嚴, 長大了你學他的沉穩, 他的愛很深沉但不求回報; 你跟他耍賴不講理, 你瞎胡鬧, 你闖禍回家, 他批評訓斥你, 但他對你的愛從不改變; 你只一句話, 他就成為你的超人兼跑腿兼保鏢兼顧問。神馬男人都是浮雲, 全球最可靠的男人就是他 ---- 這個人就是老爸! 老爸, 父親節快樂!!

12. 今日呀媽話, 第日呀哥結婚搬過去佢自己果邊之後, 呀爸呀媽都係唔會搬返來呢邊, 即係我會一個人稱霸我家............

13. 某人話我係sporty型, 我唔多認同咯, 尤其呢個weekend噶活動, 明顯我唔算係一個動態噶人 -- 我應該係動靜皆宜!

14. 今日提早攪掂晒所有野, 可以早d訓, 明早約左呀女食早餐! 仲有無幾多機會啦...

15. 喉嚨叫係好得7788, 但係都係未好晒咯...仲係拆拆地聲...

來緊:
20/6(一) -- FF生日快樂~~
22/6-26/6 -- Japan Tokyo trip
3/7(日) -- Mandy Ho婚宴
7/7(四) -- oil painting session after work wv colleagues
22/7(五) -- 睇話劇(林奕華) wv Connie

0 意見: