BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2011年4月18日 星期一

四月十七日 -- 雜記

11/4(一) -- 收工同威威Mandy食SSP果間"添好運", 竟然4月都仲有我噶生日飯食哈哈(多謝)。添好運SSP店; 由於個名頭太響, 因此expectation要高d~ 但係SSP店明顯係名大於實, 唔知MK原店係咪真係好好多呢(連個老闆自己都話SSP店係差d)? 以唔使等位來講, 都ok噶, 不過真係名大於實咯(但係都抵去噶)。

12/4(二) -- 收工上堂。落堂食之前"Cass新蒲崗推介"2噶叉燒, 個味道OK, 但係好硬好鞋 =_=, 唔知係咪因為晏呢? (之後聽到人叫外賣果時話要淋叉燒喎, 會唔會有關係呢?) 一日兩餐都飲燉湯, 好潤哈哈。

1. 同魷魚傾左好多佢d野, 真係估唔到係咁呢。希望之後不論點都好, 佢可以快d解決左問題同埋開心啦。

13/4(三) -- 收工返企食飯。

14/4(四) -- 收工約左Samantha; 去左SSP行m 再過MK, 一次行晒福利、福榮街、綠野仙蹤、星際、信和、In's Point, 有排都可以唔使專登行街睇玩具了(而且都好累), 之後等到9點幾佢收工來到Mk食壽司。

2. 經歷一連串意外之後, iPhone個headphone唔掂了, 要買。我真係headphone destroyer呀~ =_=

3. NBA常規賽終於都完左啦, 來緊係季後賽! 今年唯一最大希望係Heat比人打走左先! 之後都無咩特別邊隊係好唔鐘意的了~~ 比較想champ噶有Lakers, Spurs, Mavericks同Celtics, 之後再次一等噶係Bulls同Magics, 其他都係唔好啦。

4. 又有朋友raise up話我多女性朋友噶問題, 其實只不過係錯覺, 應該話我男、女性朋友都多; 不過感覺上女性比較會share自己心事或者comment好多細緻野, 先會留意到好似女性朋友多d姐(我一樣有好多男性朋友會搵我傾心事啦); 另外, 又諗起另一個朋友話我識咁多又對個個都好, 其實係個個都試下, 如果我真係個個都試下就唔係咁啦; 事實上我覺得同男或女性朋友都好, 有好朋友噶感覺真係好開心, 唔係酒肉朋友, 而係真係會sharing同care噶朋友; 而且, 我覺得自己寧願同d女性朋友係好朋友多過轉變左個關係呢(不過實有人會話咩鐘意攪曖昧, anyway呢d野不足為外人道了)

15/4(五) -- 約左好耐噶白田同事Gathering; 之前誓神劈願話一定會來噶Spenser再放飛機, 佢已經連續N次放飛機, 已經有成年幾時間之間所有gathering都無來了。同Puzzle呀Man呀Wing食灣仔橋底辣蟹, 雖然幾好食但係我覺得貴貴地(個蟹); 食完吹下水後散。

5. 今日輪到我做belated survey team, 原來我真係好旺場, 之前幾日都無咩appointment, 到我要做就有, 仲要出左去之後再加一隻, 哈哈哈。不過公司唔多野做, 出下去都好, hea下同埋吹水, 仲可以攪埋自己要攪噶野呢。

6. happened and happened again, sth I dislike, make me down and low confidence

16/4(六) -- 同催時同學睇早場"隱婚男女", 亦同佢傾左一下; 之後唔join姑姑果邊噶BBQ同話劇班呀輝噶K局; 去左RC探班, Karen同Sandy係度, 於是同佢地食lunch, 走左去買新境界外賣返來同佢地食; 食完返企抖, 沖完涼一訓訓死到食晚飯, 太累了。

6. "隱婚男女" -- 個故事鋪排一開始就有dd問題, 同埋個方向好明顯。不過我覺得個劇情一路落都叫ok合情理(我會建基於佢本來個assumption係"對"噶來諗); 個結局都唔太難估, 但係亦都係鋪排得麻麻地(應該話個結尾其實收得差)。葉念琛始終都係廖化級數呢(同埋今次要賣去內地, 所以無"葉念琛式"結尾)。演員方面當然係OK, 本身睇都係為左睇劉若英同Eason。估唔到噶係庾澄慶個角色, 雖然係做得ok但係好唔夾一哈哈。

17/4(日) -- Gordon結婚擺酒要做兄弟; 全程都係跟返一般normal噶procedure, 所以唔係度詳細講了。12點島散水。

7. 係facebook得知一個唔係好熟噶朋友的好好朋友係交通意外(屯門果單?)中過左身, 好難過呢。 8. 呀哥定左日子擺酒了。

來緊:

18/4(一) -- Jenny來港, 同佢食飯

19/4(二) -- 上堂; Nat有事唔上得。

20/4(三) -- 下午上公司果d堂, 之後順便同Carol食飯?

21/4(四) -- 同Sam食飯

22/4(五) -- 一連四日Easter Holiday


28/4(四) -- TKO Buddies Gathering @ 匠

30/4(六) -- BadEnd人飯局可能postpone來呢日?

2/5(一) -- 毛毛球

0 意見: