BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010年7月20日 星期二

多謝某同事(或者根據好耐之前我噶定義, 係朋友)提供題目; 好難得有人明白我要噶"題目"係點解, 而又比到我噶。記得以前都寫過有關傘噶文, 本來想寫d完全唔關事, 出奇不意噶野, 不過, o岩o岩開始寫返野, 唔寫d咩懶深入噶野, 就簡簡單單, 只係用白話簡單咁講下自己噶感覺, 講下自己諗起傘會諗起咩野吧。

**********

雖然都可以用來遮太陽, 但大部份人諗起"傘", 應該會同"雨"關連多d吧? 以前都講過, 自己唔知點解, 幾喜歡雨天, 一落雨就不期然咁會覺得情緒高漲少少。自己唔多唔少都會喜歡淋雨(而家酸雨犀利, 都唔敢淋了), 男仔夏天又甚少話擔遮遮太陽喎, 因此其實自己都好少用呢樣野。用得少還用得少, 又長期會放一把係袋喎, 主要用途都係用來遮d唔記得帶噶人噶, 哈哈。

一件不得不提有關"傘"噶事。話說從前讀男校, 甚少識得女仔; 係中五畢業時識左幾個新朋友, 其中一個女仔同我熟左(詳見以前blog打過噶); 印象中好似係第一次同女仔單獨約會就係同佢呢~~ 記得果時去九龍灣噶, 落雨佢又無帶遮, 結果就我一把遮2個人, 仲好記得佢無啦啦繞住我手臂(成世人第一次呀), 個感覺係又驚又突然又緊張(薯仔一名), 成個人硬崩崩。呢個絕對係值得一提"傘"帶比我噶珍貴回憶呢~~ (係咪因為咁, 而家無論咩時候都會帶把遮搏仲有呢d機會呢? XDDD)

"傘", 諧音"散"; 好多人都話唔老黎, 唔好拿來送比人; 自己無咩呢d意識, 成日呢d野偏偏就要去做下唔信邪, 不過呢d野有d人覺得寧可信其有不可信其無, 唔好拿自己噶命運來較飛, 真的嗎?

仲有一樣我諗係男仔會比較有多d機會玩噶, 就係拿縮骨遮當劍; 當個遮柄拔出來果下好似劍咁玩, 懶型 XDDD 就算而家自己有時拿住把遮都好無意識咁會咁做, 超低能(但係又唔係為左扮型, 只係好玩)。順帶一提, 而家用緊把遮已經唔可以咁玩了~~ 因為係自動彈出同收噶縮骨遮, 細個恨左好耐噶~~ 自動彈出無咩特別, 型係型在按個制可以收返把遮, 個感覺好正! 又係好低能噶感覺 =_=

暫時就咁多吧, 總算起步打左咁耐以來, 一篇非雜記噶野吧~~

0 意見: