BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010年1月22日 星期五

一月二十二日 -- 雜記

15/1(五) -- 巴蜀風

16/1(六) -- 食了穆斯林的羊, 好食又平呢; 晚上同咩其同小利去蘭桂坊, 一嘗咩其心願; 仲有MTR之前走。

17/1(日) -- 陪咩其等人行MK, 中午食橫綱拉麵, 之後行街買買買, 晚上食北海道活壽司。

18/1(一) -- Jenny生日快樂, 同佢去左食聞名已久噶"清涼雞煲"(其實係清涼小巷果度噶雞煲), 之後貪得意試下係沙頭角過關, 唔係少人, 係無人呢; 不過遠左d。

19/1(二) -- 想同花姐姐慶祝生日, 去左始創和花亭, 最後食得多d噶係我, 請噶係佢; 收工去幫咩其買NDSi, 之後食飯, 食完8點幾自己行, 由太子聯合行到油麻地同佐敦之間噶審栽署度上296D, 累。

20/1(三) -- 東來順打邊爐。

21/1(四) -- 本來約左星期五晚比2張演唱會飛比呀姑同八妹, 不過呀姑臨時唔得, 於是臨時約左今晚食飯(佐敦King-1)。拿返700蚊呢。

22/1(五) -- 之前果晚3點幾醒, 差唔多6點先訓得返, 好累好眼訓, 要早d訓呢。

1. 個個女仔都想嫁比吳尊, 我呢, 就要佢嫁比我, 咁先有著數噶嘛。嘿嘿嘿。

2. 不是要時間, 要上心。

3. 人都好好笑, 喜歡做錯左先來補救, 無得挽回先來後悔。

4. 很多事都放下了。不得不放下了。

5. 屋企油油工程好似已經差唔多完結了, 可以返返去啦。又要麻煩死黨幫手搬野呢。

6. 牛? 馬?

7. KTG可能結婚了~~~

**********

愛的咒語 -- 陳美齡; 好細個聽過噶一首歌, 記得以前好鐘意聽噶; 前幾日唔知點解突然諗起呢首歌, 居然又搵得到有link睇喎~ 幾好聽呢~~ 陳美齡當年真係人靚聲甜呢~~ 呢排自己興返聽返d好舊噶歌~~

歌only version -- 無畫面睇, 播左日文版先到中文版, 個人覺得中文好聽d。
http://www.youtube.com/watch?v=nzA7q3Ju2WI

Live verison -- 先唱原野牧歌, 後半先係愛的咒語, 都好聽呢。
http://www.youtube.com/watch?v=it1VQNCU6dU

愛的咒語 -- 陳美齡
曲、詞 -- 陳美齡

* 輕輕依偎在你懷抱中,卻不知道你心在何處,
與你雙雙散步手挽手,卻不知你在看那一方,
我要你深深的看着我,看着我眼里的愛意,
我要你靜靜的聽我說,說出我心?的情意。

我要你
Revero Feni Me Rauoy
永遠永遠留在我身邊。
Revero Feni Me Rauoy
從今以後不分離。

不知不覺你已着了迷,迷在愛情的咒語里,
一生一世依在你身邊,時時刻刻讓我陪伴你。 *

Repeat *

我要你
Revero Feni Me Rauoy
永遠永遠留在我身邊。(You Are Mine For Ever)
Revero Feni Me Rauoy
從今以後不分離。(You Are Mine For Ever)

2 意見:

zyc0523 提到...

很喜歡的陳美齡的歌,特別是 原野牧歌 和 愛的咒語

匿名 提到...

可惡
有些時候看時間,已知沒上心