BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010年1月6日 星期三

一月五日 -- 說謊

30/12(三) -- 咩其係澳洲返左來, 同佢同小利Pig2pure等人去左太興食飯, 之後去左滿記, 之後返企。

31/12(四) -- 死黨們去船P, 又話去睇戲又話唱通宵K, 都無去, 在家安靜渡過。

1/1(五) -- 謊話, 不會有機會了; 晚上睇左d叱吒, TVB真係cut晒版權有爭拗噶歌呢; Rubberband的阿波羅得獎, live版都好正呢; 今年Rubberband同Mr之前都覺得ok, 不過自己喜歡Rubberband多d。

1. 真正明白"狼來了"入面d村民噶感覺呢。唔多想再講有關呢樣野噶野了, 完了吧。

2/1(六) -- 比人佔據左屋企2個鐘, 出左去行左2個鐘, 腳好痛, 返到屋企好累好眼訓於是訓左, 結果無點執到野, 浪費了一天。晚上同屋企人食飯。

3/1(日) -- 做BenChoi兄弟, 6點半要到佢家(香港仔), 點知唔知醒, 自己搭MTR去CWB再飛的去, 遲到左少少不過好彩唔影響成個行程, 佢地都未起行。成個過程同上次家昇果次差唔多, 都幾順利, d姊妹都無點留難, 而且今次唔會好似上次咁, 無教堂行禮, 中間好多時間都無咩做; 係佐敦飲, 飲完我早走少少, 12點前返到企。

4/1(一) -- 拿timeoff三點收工, 搵左呀馬幫手搬野執野, thx a lot! 本來諗住搬自己d野點知呀爸叫狙我同佢搬埋d重同大件事, 無expect到, 真係多謝馬大力幫忙; 晚上馬要返企食飯, 我就同哥去左TKO廣場嘉美食。是日屋企開始唔似有人住, 因為好多野都搬走左, TV都無。

5/1(二) -- Wing生日快樂! 收工返企食飯, 無電視, 都無得睇畢打自己人了, 聽聞明天果集好似講大閻生個角色死了...睇唔到。

2. 之前唔記得邊日係TVB睇叮噹大長篇貓狗時空傳動畫, 入面有隻貓, 大雄見佢濕嗒嗒, 於是幫佢改名做"呀嗒", 好鐘意呢個名, 個讀音好攪野, 哈。

3. 真係一d感覺都無, 原來自己係可咁樣的, 嘿。

4. 明天去上海了。

**********

林宥嘉--說謊; 佢噶新歌, 都OK吧; 唱者真係無說謊? 嘿。

MV Version
http://www.youtube.com/watch?v=MfGkXuaS4OM

林宥嘉 - 說謊

主唱:林宥嘉
作詞:施人誠
作曲:李雙飛

是有過幾個不錯對象
說起來並不寂寞孤單
可能我浪蕩 讓人家不安
才會結果都陣忘

我沒有什麼陰影魔障 
你千萬不要放在心上
我又不脆弱 何況那算什麼傷
反正愛情不就都這樣

我沒有說謊 我何必說謊
妳懂我的 我對你從來就不會假裝
我哪有說謊 請別以為你有多難忘
笑是 真的不是我逞強

我好久沒來這間餐廳 
沒想到已經換了裝潢
角落那窗口 聞得到玫瑰花香 
被你一說是有些印象

我沒有說謊 我何必說謊
你知道的 我缺點之一就是很健忘
我哪有說謊 是很感謝今晚的相伴
但我竟然有些不習慣

我沒有說謊 我何必說謊
愛一個人 沒愛到難道就會怎麼樣
別說我說謊 人生已經如此的艱難
有些事情就不要拆穿

我沒有說謊 是愛情說謊
它帶妳來 騙我說渴望的有可能有希望
我沒有說謊 祝你做個幸福的新娘
我的心事請你全遺忘

0 意見: