BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2009年5月12日 星期二

五月十二日 -- 雜記


4/5(一) -- 收工返企食飯之後自己剪髮; 今次慢慢逐d摸來剪, 後面o既都慢慢剪, 逐行逐行扯起來剪, 可能係最有心機同最好o既一次呢~ 嘿嘿, 慢慢習慣左就掂了~~
5/5(二) -- Sorry放左飛機...真係極少會咁樣放飛機, 對不起; 收工返屋企自己煮野食, 本來諗住求其煎2塊件扒算, 之後又好似無咩心機, 唔多想煮; 但係返到去諗諗下都係煮啦; 買左新鮮排骨, 整蒜蓉蝦醬蒸排骨, 好味呢嘿嘿嘿, 一個人廢事煮咁多, 所以無菜, 食返生果補數。
6/5(三) -- 同SpenserCatherine食大盛, 近返屋企真係好; 有coupon所以食左好多野都唔貴, 可以狂叫野都幾滿足; 好早未到8點食完, 之後過去M記打賽車, 極耐無打, 打到9點零就走。
7/5(四) -- 係公司OT到7點, 之後去左MK行下, 好耐無行過MK, 行到差唔多9點join呀Mak佢地食飯; 佢地為左要平, 專登去9點入坐就平o既打邊爐(天氣熱+咁晏...), 佢地唔怕遲, 不過我就超累...不過無辦法啦, 慶祝呀Mak生日, 都係跟大圍; 9點入去, 9點7-8先有得食, 食左半個幾鍾10點3-4島走先...
8/5(五) -- 呀Mak生日快樂; 收工同Taylor呀強S食飯, 去左幾耐無去o既花滿樓; Taylor今年年底結婚, 果然係土像星座, 真係超有恆心減肥, 仲要係健康果種, 食野照食但係做大量運動唔靠藥物, 堅持左好長時間, 而家瘦左好多! 真係犀利呢~ 呀強仍然係呀強, 水瓶座仍然係水瓶座, 永遠有自己一套唔同普通人o既理論, 超正~! 食完之後同唦強行MK睇玩具, 好耐無同佢一齊睇玩具呢~~ 終於買左睇o岩左好耐好耐又唔捨得買o既SD騎士~~!! 好靚呀~~~
9/5(六) -- 花姐姐唔出來, 同白田食lunch, 之後由太子行街睇野到油麻地, 連續3日行MK, 不過3日雖然有重復某d地方, 但係都有d唔同o既地方o既; 晚上約左S民仔Cass係SOHO食AL DENTE, 慶祝S同Cass生日, 食完返企。
10/5(日) -- 老細約左個客同社工星期日一早見面(帶定左波衫如果早走可以去打波); 7點幾起身9點到, 之後開始傾, 極晒時間人地社工明明好短時間講好晒d野佢又叉隻腳落去係咁講, 個呀婆又係朦查查果d人, 愈講得多佢愈唔明, 老細仲要一向唔係表達能力好強o既人, 佢講o既野仲要唔多適合o既, 最慘係佢不停又不停咁重複左差唔多o既內容好多好多次, 個呀婆又成日兜返轉頭, 結果明明最最最多一個鐘講得完走人o既野, 居然攪左3個幾鐘, 我同2個社工企係度無野講係度苦笑, 超慘!! 好痛恨呢~~~!! 累唔緊要, 最慘憬浪費晒d時間唔知做咩果下辛苦; 係大盛食完lunch之後返屋企樓下買送, 之後準備好晒d野之後即刻沖涼訓, 超眼訓同累...6點幾起身過去煮飯, 煮得唔多掂...
11/5(一) -- 娟生日快樂; 晚上同娟民SamEstherMandy6個人去好耐無去o既五月花食任食慶祝娟同Sam生日(馬腸胃炎來唔到); d野仍然都唔太差, 款都幾多, 食到10點夠鐘走人。
12/5(二) -- 收工返企食飯。

1. DQ5全破之後, 發現有DQ4, 又有game有排打了哈哈。

2. 在家儘量少打NDS, 留多d時間做第2d野, 太多野可以做了, NDS留返係街係車打吧。

3. 總要在負面的時候更負面。

4. 蘇打綠出碟了, 盧廣仲出碟了, 張靚穎都出碟了。

5. 成日慣性食飯都係會食晒d野, 其實可以唔食晒都已經飽了; 有時大家如果有機會食飯時記得就
提下我唔好慣性食晒d野啦。

6. 係公司樓下見到個女仔, 細細粒外表正正常常, 著條短褲, 但係2條腿好多好長o既毛好似男人咁樣, 但係睇返手同面又唔多覺喎, 好奇怪。

7. 當d野好多好逼到埋來時係可以做得好快o既; hea d的時候就會放皺左落來; 應該好多人都會有咁o既情況吧。

8. 上星期有一日有機會去睇下籠屋, 因為隔離team有個單位係籠屋來, 老細都partner都走左去睇; 我就留守左大本營, 好彩留左係度因為有野發生, 好彩我係度攪掂左; 不過其實自己都好想去見識下呢。

9. 人都唔可以小氣, 一般來講當然係; 有d野(唔係講錢)就唔關小唔小氣事, 亦都唔係為左一啖氣; 係堅持, 對於自己性格或者人生觀o既堅持, 因此不會讓步。

10. 除左買左之前睇o岩好耐的騎士, 其實都好想買果2隻船的; 行左3日MK無買, 星期一再去望下(都唔諗住買的), 終於加左價...

11. Youtube睇少少劉美君演唱會片段, 果然意識大膽呢; 聽返d歌都好大膽, 細個果時聽根本就唔會明; 再聽一次"我估不到"(好耐無聽), 仍然都係好大膽同埋好得人驚, 都係唔鐘意聽。

偷窺; 原唱係劉美君同林保怡, 原唱version唔好提啦, 唔掂, 呢個version係劉美君+蘇永康; 都係覺得麻麻地, 劉美君唱就OK, 不過比人o既感覺係好大膽, 唔係好覺有"偷窺"o既感覺, 明睇就真; 蘇永康...有d獰唔搭八, 唔多掂。
http://www.youtube.com/watch?v=gbuP-LEf7nw&feature=related

偷窺; 又係之前提過o既容祖兒+蔡一傑Version; 呢個version有feel好多同唱待好正呢~~
http://www.youtube.com/watch?v=WZz4h44evxU

歌:

想家 -- 早2日"雜歌s"入面都貼過; 如果大家有聽"梁山伯與茱麗葉", 佢把聲係咪唱到好唔同呢~ 好勁呢。
http://www.youtube.com/watch?v=lBjhjgMLE0I

想家

詞:胡黎 曲:門田英司

那時候 爸爸總是陪我一起走路上學去
那時候 媽媽總是怕我淋到雨

有時 我希望回到過去
握著它的手好安心
每天我在遠方擔心他的白髮
我想回家

為什麼一定要長大
為什麼世界變得好複雜
我不想獨自面對眼淚流下
我只想緊緊抱著他

有時候 我喜歡和朋友一起冒險的遊戲
有時候 我寧可到海邊去淋雨

只是我找不到我自己
我的心其實在逃避
每天被困在幻想和現實之間
我想回家

為什麼一定要長大
為什麼都不說出真心話
我不想別人看穿我的倔強
我真的好想要回家

為什麼一定要長大
為什麼世界變得好複雜
我不想獨自面對眼淚流下
我只想緊緊抱著他

我真的好想要回家

3 意見:

匿名 提到...

对眼既眼神似极你了

匿名 提到...

O

匿名 提到...

Thanks to your post, I can know that song. My tear's now rolling down again, as that's quite meaningful to me...