BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2009年1月6日 星期二

一月五日 -- 雜記

1. 31/12(三) -- 由於第日要返工o既關係, 收工返企同老爸食飯。是晚老媽同老哥去深圳, 準備第日去重慶, 家中會自由幾日。

2. 1/1(四) -- 返工聽hotline, 無咩心機做野不過都有filing下同聽電話, workload好低; lunch同花姐姐食飯, 假日的牛陣lunch係任食version $80, 食左好多野呢~ 花姐姐極客氣攪到我變左又食又拎咁...

3. 2/1(五) -- 收工返企食飯。

4. 3/1(六) -- 行完葵芳無收鑊之後同白田妹妹澤安姐姐係企煮住家飯食, 仲睇埋放係屋企好耐都未睇的何CC演唱會。

5. 4/1(日) -- 晏左起身但係都照去打波; 打完上民屋企等左陣之後, 再一齊返我企; 本來諗住打機, 點知食飯時見到省港杯第二回合, 食住睇發覺呢場好好睇, 睇到尾, 打埋加時完左都成6點, 之後先打機打到7點幾, 民返企, 我亦返企同老爸食飯。是晚11點幾呀媽同呀哥返到來。

6. 5/1(一) -- 呀Wing生日快樂; 咩其今日過HK搭飛機走了...; 收工同SpenserGracec四個人係九龍灣食飯。d野食都OK, 4個人叫左好多野, 完全係多左, 哈哈, 不過食得好滿足, 之後去左隔離糖水鋪食糖水仲打機, 好耐無打Mario Kart, 玩到9點9島就散, 幾開心呢。

7. 這樣的我還是不被信任。

8. 觀塘重建收購, 差唔多四百萬都唔滿意? 真係有d人, 唔係果d釘王, 而係腦人影響, 覺得自己住緊果d幾十年極殘舊又無lift的單位賠差唔多四百萬都係少...

9. 之前o既星期六睇左謝安琪o既演唱會DVD。水準Expected。

10. 連日天氣凍, 勁開心, 自己唔係唔覺得凍, 而係開心於終於似返個冬天。

11. 幾日在家睇左Click入黃金屋尾二果最尾一集, 雖然都係standard劇情, 但係叫係TVBstandard之中好少少的; 估唔到林綺琪做得好好, 佢同韓瑪莉果幾場戲2個都做得好好呢~~

12. TVB就來播鹿鼎記, 一d興趣都無。原因係: 1. 拍果個人, 亦都即係之前拍神鵰俠侶果個, 一d都唔識拍戲, 無料到, d戲處理得極差, 完全唔想睇; 2. 黃曉明一d都唔可以似主角小寶, 之前扮楊過年輕已經覺得唔得, 個樣一d都唔係果d來o既, 反而佢做滄桑版楊過或者係郭靖果d仲o岩佢; 只係呢2樣野已經足夠,可以唔睇。可取之處, 套套內地劇都一樣, 就係: 景靚(山水), 實景(皇宮等等), 女角都靚。

13. 在家無人好自由, 亦好寂寞。

14. 原來砌生豬肉同油瓶仔o既出處係咁解?



夜夜夜夜 -- 齊秦原唱版; 齊秦以前好多歌都好OK呢。
http://hk.youtube.com/watch?v=C-kf9bW9vaE

夜夜夜夜 -- 粱靜茹版; 都OK, 其實仲有好多version, 可以係youtube search到。
http://hk.youtube.com/watch?v=Y3RQnccMoLk

歌名:夜夜夜夜
作曲:熊天平
填詞:熊天平

想問天你在哪裡 我又想問問我自己
一開始我聰明 結束我聰明 聰明得幾乎都毀掉了我自己

想問天問大地 或者是迷信問問宿命
放棄所有 拋下所有 讓我漂流在安靜的夜夜空裡

你也不必牽強再說愛我 反正我的靈魂已片片凋落
慢慢的拼湊 慢慢的拼湊 拼湊成一個完全不屬於真正的我

我不願再放縱 我不願每天每夜每秒漂流
也不願再多問再多說再多求我的夢

2 意見:

匿名 提到...

我来拉~!

匿名 提到...

我比較有興趣想睇下...佢個七個老婆究竟系邊個演的....

J