BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2008年10月22日 星期三

十月二十二日 -- 雜記


1. 21/10(二) -- OT

2. 22/10(三) -- OT

3. 唔覺唔覺, 最近o既時間過得好快, 因為平時返工忙, 所以覺得過得快吧...

4. 最近都OT; d野做極唔完, 但係居然有同事做得超快, 差唔多攪掂晒佢d個案, 痴線o既; 雖然佢係比較資深少少o既同事, 但係都實在太快了...

5. 恆生卡逢星期三加州紅唱K全單七折優惠剩返最後一個星期, 成個優惠期, 居然只係用過一次, 對於我來講係咪少左d呢? 哈哈...

6. 睇左"保持通話"。睇之前大概都知套戲行咩flow, 睇完之後, 覺得都好唔錯; 大家當然唔好expect同Hollywood果部差唔多啦, 但係睇2個鐘全場都無悶場, 而且典型港產片o既好睇原素都好齊(攪笑啦, 驚險啦, 爆破啦, 追車啦, 打交啦...等等), 都係一部好精彩o既戲來o既。

7. Neway個唱K系統更新左, 而家好得! 係超得! 對於鐘意唱K o既人來講, 實在係好方便同好正呢~!

8. 其實收工OT多2粒鐘, 都唔係累多好多, 如果只係OT到8點, 唔係9點, 返到屋企都唔使9點, 時間上還不算太晏; 不過做d野實在太多, 好似做極都做唔完, 而且d個案有d都好煩; 最大問題係, 我老細永遠都係冷冷冰冰, 雖然我唔係最做得野o既員工, 但係都唔算懶同好唔做得野掛? 但係佢o既態度總係好似唔多OK我咁...對住其他人或者我partner又唔見係咁...有時做做下都無咩心機...話晒都新人未跟過d野, 我都算記得好多野又跟得OK足啦...

9. 某朋友介紹o既一首歌; 一向都覺得梁靜茹唱得幾好, d歌都幾好聽, 但係總係唔知點解唔多迷佢...不過其實我又會聽好多佢o既歌, 好多都好聽o既...究竟佢欠缺d咩野, 令我認同佢但係又唔會好鐘意佢呢?

可惜不是你

MV version
http://www.youtube.com/watch?v=cK2cPgzLCbg

楊宗緯Live Version
http://www.youtube.com/watch?v=a3_OjVvVH6I

可惜不是你

曲:曹軒賓
詞:李焯雄
編:陳飛午
唱: 梁靜茹

這一刻 突然覺得好熟悉
像昨天 今天同時在放映
我這句語氣 原來好像你
不就是我們愛過的證據

差一點 騙了自己騙了你
愛與被愛不一定成正比
我知道被疼是一種運氣
但我無法完全交出自己

*努力為你改變
卻變不了 預留的伏線
以為在你身邊 那也算永遠

彷彿還是昨天
可是昨天 己非常遙遠
但閉上我雙眼 我還看得見*

#可惜不是你 陪我到最後
曾一起走 卻走失那路口
感謝那是你 牽過我的手
還能感受那溫柔#

那一段 我們曾心貼著心
我想我更有權利關心你
可能你 已走進別人風景
多希望 也有 星光的投影

REPEAT*##

感謝那是你 牽過我的手
還能溫暖我胸口

1 意見:

匿名 提到...

=.=....鬼叫你唔系女既,你老細系男,距點會仲意男噶?除非距真系玩斷背.....甘距就會鍾意你啦.....

J