BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2008年9月3日 星期三

自己清算自己

死黨係佢blog post左篇野, 由於以下內容都牽涉一樣o既野, 所以請大家睇睇佢寫o既野先,:
死黨篇野:http://kmw2005.blogspot.com/2008/09/blog-post.html

另外, 佢入面條link袁彌明果篇野"http://ericayuen.blogspot.com/2008/08/2_31.html"都係要睇左先

以下係我o既答覆:
數一數自己有幾多分…(10分為滿分)

邏輯思維:計數o既邏輯極差, 因為我計數唔叻o既, 諗野o既邏輯...er...懶客觀(其實即係主觀), 又好受感情影響...不過叫睇得多書拉返d分數, 5分, 勉強合格啦。

語言能力:讀書同出到來做野, 一向都係語文科好過計數好多; 話晒都叫識普通話同福建話, 英文好耐無掂唔好得去邊, 勉強溝通到掛? 日文程度連初級都未達; 寫blog好明顯見到表達技巧一般。總而言之勝在"多", 6分。

外觀、談吐:外觀一定係差; 談吐算係有禮貌, 唔會叫人討厭, 拉返勻應該勉強合格。5分。

創造力:從來都覺得呢個世界愈過得耐, 愈難創新, 諗到d咩所謂新野, 其實都係已有o既野, 因此應該都唔算高...4分啦。

交際能力:呢個應該係我o既最後防線? 話晒都claim自己好多朋友, 亦都好了解好多朋友, 亦都好重視朋友; 不過由於自己當人係朋友, 人地有好多都當我係七友, 又未必了解返我, 唔係雙方面o既; 而且, 我唔算係好social果種, 係人都social到果d人, 做唔到出晒生意招牌笑容果d, 只係對自己喜歡o既人會好, 因此要減分, 6分。

勤力:搵最簡單快捷o既方法去完成一件事, 絕對唔算係勤力, 只不過efficiency又唔會好低, 但係都唔算係勤力, 所以6分。

總結:自己評估的總分為32分,平均分為5.33分。勉強合格, 仍然值得生存於世上。

係度極度希望大家可以比d意見我, 我係大家眼中o既分數係如何, 有咩o岩有咩唔o岩, 鞭策下我, 多謝。如有不便, 唔出名都好呀...(自己希望都有6-7個人回我啦...實際應該...2-3個, haha)

5 意見:

匿名 提到...

邏輯思維:邏輯唔一定係計數,生活上,工作上,都有邏輯既野嫁,所以唔止咁小分啦.至於話對一d事唔客觀,呢個最多係思維上既野.而思維上,亦都有好多野,好似睇一個人識唔識得諗去做人啦,有d人唔識諗,剩係係到埋怨個天點對佢唔好,咁就過左一生了,咁呢d思維先係差,所以邏輯思維有6-7分啦!

語言能力:都可以高分d喎,起碼你打到咁多文章出黎,再加埋其他語言,邊止咁小分呀,7分都得啦!

外觀、談吐:無意見

創造力:諗到咁多文章打出黎,都要有一定既創造力,如果你得4分,咁香港好多人仲底分過你了.

交際能力:交際能力唔洗講啦,一定係你強項,雖然人地未必當你係朋友,但總算傾過計,溝通過呀.同埋人地當唔當你係朋友,佢有佢既自由,你控制唔到既.一個交際能力好既人,都會有人唔鐘意同佢做朋友既時候既.更何況你朋友唔小呀,比一般人多,所以起碼7分啦!

勤力:同你講既差不多啦,無意見!

匿名 提到...

邏輯思維:
最重要的標準是思路是否清晰。你的思路算是清晰,每件事的表達方式都清楚明確。只怕你有時想得太多。7分。

語言能力:
通兩文三語,加福建話及少許日語。7分。

外觀、談吐:
面容有時欠精神,可能受睡眠質素影響,加上少許肥胖,但靠身高補救,5.5分。

創造力:
不一定是要創造全新的東西,能夠靈活運用所識所學都是創造力的一種。這方面你應該不弱。6分。

交際能力:
雖然不是人人都啱傾,但都容易取得他人信任,亦懂得處理人際關係。7分。

勤力:
係差少少既。5.5分。

總分:38分。你太妄自菲薄了。

匿名 提到...

邏輯思維:
計數嘅邏輯思維差唔緊要。最緊要係諗野嘅思維,你諗野清晰(不計你不在狀態下),表達能力清楚明確。7分

語言能力:
識英文、福建話加少少日文。7分

外觀、談吐:
雖唔靚仔,外觀俾人舒服整潔;談吐有禮貌,有紋路(依個斜高左個分)。6分

創造力:
4分?你未免太睇小自己了。你寫到d咁有趣嘅故仔,同埋可以不用起稿就咁畫到d有性格既人像,點都要創造力有一定水平既。7分

交際能力:
你嘅交際能力唔使講啦,強。人地當你係七友,你咪將佢地列為好好好普通既友。自問都曾經都拎過心出黎對佢地,問心無愧。你有咁多FD(當你係FD),有好多都搵你傾心事,得到對方既信任,唔係個個都做到。8分

勤力:
haha~唔駛講。5分

總分:40分 (雖然你身邊有班勁人,但唔好咁睇低自己,你有你既優點)

匿名 提到...

逻辑思维:有思维,不过唔系好有逻辑,丰富,但系混乱,清晰,但系复杂.我觉得水瓶系甘咯.自己认为,系好事,可以拿到6.5分
语言能力:比我好好咯,两地比起身有好多明显区别,所以,对我来讲,有8分
外观/谈吐:第2次见你同第1次差好远,好难想象,计算埋惊讶度可以到8分
创造力:其实唔熟你呢方面,唔知道从边度俾分你,可唔可以hlod住?
交际:水瓶交际能力可以拿满分,你话我话既!
勤力:比较懒,用系必要既地方,唔需要多,真系醒目啊.6分

匿名 提到...

應該無咩人會睇到呢個留言啦...等我留個言先

大家o既分一d都唔客觀; 應該儘量諗下呢個世界o既人, 可以去到咩標準o既上限同下限, 再睇睇究竟比幾多分呢...