BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2008年7月21日 星期一

七月二十一日 -- 倒數

1. 14/7(一) – 收工返返企, 頂唔住, 終於鏟晒d頭髮, 好爽。發覺自己近年一年都總會鏟一次。:P

2. 15/7(二) – 同Carol同佢坪石o既同事收工後打籃球。唔知點解好唔慣個場同波, 加上都打得唔好, 所以打得好差。Carol的同事都好勁, 就算我打得好都完全唔夠佢地打呢~~ 9點島打完, 話去觀塘食野, 去到之後無啦啦話要係APM睇野…睇左一段時間先再行去食飯(譚仔)…食完飯10點幾散。

3. 16/7(三) – 收工同Spenser, Grace, 凱琪, 呀怡去荃灣食米線。好耐無食同好耐無見呀恰, 好好味呢~~ 好似貴左2蚊島~ 食完好早就返企。

4. 17/7(四) – 收工拿2個鐘timeoff去URA簽contract, 終於都塵埃落定。之後去MK同Spenser請俠士食飯, 多謝佢比心水我地贏馬, 去左食一間好似幾出名食翅o既地方, 埋單我同Spenser每人$400, 好貴 @@, 不過d錢都係贏返來o既, 無所謂啦; 都幾好食呢~ 當日簽左約又係MK順手完成左好多交咩費咩費o既mission, 好輕鬆。

5. 18/7(五) – 連續幾日訓唔好又累, 收工無去同Carol佢地打波; 約左2個死黨來我企食我煮o既飯; 家昇外地工作返HK, 屋企無人, 於是來埋一齊食。4個人食完飯吹下水仲玩大富翁, 當晚黠幾鐘先散, 好眼訓呢。

6. 19/7(六) – 早上返MEP幫手, 印象中好似都未去過(唔太記得了), 一早到大窩口, 招呼完d人之後都幾早完; 同Spenser同少蔚行去荃灣食飯, 食完飯返企訓覺, 好累好眼訓呢。雖然不嬲唔鐘意睇選美節目, 但係晚上無咩做, 開電視都睇左d, 今年港姐好似靚過上年呢。

7. 20/7(日) – 早上估唔到無落雨打到波, 不過好熱好曬好焗, 三樣野加埋真係想死! 打左好短時間已經無咩動力去郁; 都打到12點半島, 成身紅晒仲有d頭赤添~ 打完食完飯民仔上我企打機。下午膊頭開始痕。好彩無痛姐。

8.最近o既音樂劇“蔓珠莎華”同“喝采”都好吸引, 不過二擇一都係會選擇“蔓珠莎華”呢, 始終鐘意梅姐多過Danny同Leslie; 係度想問下各位, 有無人有興趣一齊睇? 係就要買飛啦!

9. 一條好o岩某d人睇o既link: 免費網上睇某d雜誌o既網上版, 對於係公司無咩做又上得網o既人好o岩呢。
http://www.hk-fd.net/mag/

來緊:
29/7(二) – 同呀Wing等人打羽毛球。要約話劇同學食下飯
要約呀源食飯, 極耐無見。約黃二妹唱K

2 意見:

匿名 提到...

小貼士:做URA失驚無神要開OT
無得今日唔開聽日開
勸你買Sat or Sun ticket
我有次差d去唔到睇concert

匿名 提到...

thx~ :)

我通常都係過左頭一段時間少d人之後, 臨時買o既 :)