BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2008年6月27日 星期五

六月二十七日 -- 雜記

1. 好耐無打野, brief記錄啦。

2. 17/6(二) – 收工無野攪, Spenser又無野做, 於是同佢同Catherine上我企打機, 我自己返企食飯先再打。

3. 18/6(三) – 唔記得左。

4. 19/6(四) – 同LoboCarmen等人o既gathering又再cancel; 臨時決定同Catherine去請左病假o既Spenser屋企打機。

5. 20/6(五) – 同民Joelle呀儀係九龍城食黃珍珍; d野食都OK, 好早食完, 今次佢地又有propose去唱K, 不過唔啦當然; 行左陣九龍城廣場, 之後去左合成食糖水後散。

6. 21/6(六) – Long week; SO個試無通知; 收工本來約左八婆係SSP食飯, 但係因為佢唔方便o既關係, 臨時叫我上佢企食; 無其他人, 得我一個外人, 同佢同佢老公食飯, 好奇怪! 超尷尬! 去到又唔係直接食飯, 本來諗住去佢屋企附近食完, 就廢事上佢企打擾人, 點知佢話食唔落, 叫我上去先; 同佢老公打左陣winning, 之後食飯, 仲睇埋大半師奶股神先走。

7. 22/6(日) – 難得好天氣, 但係都放棄左去打波, 好累好眼訓; 訓左成日, 晚上同Catherine食飯。

8. 23/6(一) – 收工返企, 睇下電視, 自己剪左髮。

9. 24/6(二) – 收工返企。

10. 25/6(三) – 由之前一晚到呢日早上估唔到掛左好耐八號風球, 早上可以訓晏d, 返半日; 晚上同Cass食飯; 第一次同佢食飯呢; 之前唔係好熟, 不過好高興識多一個o岩傾o既朋友呢。食飯傾左好多野, 由當晚開始, 心情直落一年前一樣o既谷底。

11. 26/6(四) – 成個月前book定, 好耐無攪過咁大o既gathering; 收工連我18個人去東浦食buffet, 叫埋晒之前走左o既呀Wing Grace Catherine同埋華富石夾尾同KWH o既某d同事, 好熱鬧; 仲有人帶埋另一半出席呢; d野食都係同上次差唔多, 食得好飽; 第一次Mario Kart儲夠8個人開戰!! 好開心呢~~ 好耐無打過, 雖然打得唔長時間。Xavie(唔知有無串錯)好勁呢, 就算我個手製無壞, 又選返最順手o既車, 都覺得唔一定贏到佢。

12. 27/6(五) –本來心情已經唔好, 今日公司又發生d麻煩事, 師父又係度攪事...真係好鬼煩...想唔想做一份工, 工作性質/環境/人工/前途/同事/老細都係考慮因素, 之前只係工作環境同前途唔得, 而家同事又無之前咁好, 環境(講緊個氣氛, 同辦事處o既關係等等...)仲差左, 真係愈來愈唔想做。工作性質就一向都ok鐘意做呢類o既, 人工同老細都好, 但係真係無得長遠, 而且最夾最好o既同事幾乎走晒, 新來o既又麻麻地...真係無咩心機。

0 意見: