BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2008年5月28日 星期三

五月二十七日 -- 大事件!!

一日之間, 好似發生左好多事咁。

早一日有個新人來左我地條村, 睇落都ok傾到偈, 唔係夾唔來o既人; 早兩日聽到將會調多兩個人來澤安, 聽聞其中一個係爛人…仲要係好爛果種…唉…成日都整d咁o既野來破壞本來好好o既平衡。d高層實在係一d管理o既理念同能力都無。D人幾差都唔會炒人, 死都留住d唔得o既人, 咁樣反而令d好o既係咁走; 其實咁咪仲衰, 慢慢又係好似房署或者好多政府部門咁, 變成一個藏污納垢o既地方…

收工6點幾時, 收到電話, URA打來叫我星期五見工!! 突然有d緊張, 希望快d見完攪掂件事啦…

同民仔Joelle3個人食飯, 去左山林道金鳳, 食完仲好早, 未夠8點, 佢地都覺得好早, 未想返屋企住, 諗住搵d野攪, Joelle提議唱K; 一般來講民仔雖然唔會咁早返屋企, 但係通常都唔會答應無啦啦食完飯唱K, 但係一係“女”提出, 佢就完全無問題, 於是3個人去左唱K到11點幾先走…

太耐無唱K, 唔使講當然係完全不在狀態之中, 仲要係好差…係比起之前o既差更差…唉…而家真係一d唱Ko既心機都無了…好多位完全唱唔到…唱到果d又唱得唔好…

晚上返到屋企, 發生左近年內(近好多年, 保守估計5年)最驚o既事情!! 實在好耐好耐無咁驚過!! 話說返到屋企入左廳, 突然感覺到有黑色o既野係天花掠過, 即時停步四圍望, 又唔見d咩野喎; 於是衝入自己房, 諗住躲埋算啦, 入到房, 關左窗諗住開冷氣, 一轉身發現有隻好大隻黑色o既野飛入來, 仲要係向住我!!!! 其實一團黑色o既野飛入來, 我都睇唔清楚係咩, 不過以我咁多年驚曱甴o既經驗(如果大家唔知我驚曱甴同埋唔知我係好準o既曱甴探測器, 請睇返之前我寫o既一篇“兒時趣事1”), 我都肯定係曱甴來o既!! 我間房唔大, 我企係入面, 隻死野係外面飛入來, 仲要係我心口咁高, 仲要向住我, 真係好驚好驚好驚!! 仲要係困獸鬥!! 一向好執著張床要乾淨o既我, 係未換衫仲著住d去街衫o既時候, 仍然一d都無考慮過就跳左上張床, 即時拿起張被向住佢“發過去”, 之後掉底晒d野勁叫, 好耐未試過咁驚咁歇斯底里咁叫, 完全係好無助好心驚肉跳咁抱頭叫, 叫左2野眼鏡都甩埋望一望唔見左隻野, 即時衝出房離開現場, 眼鏡都無拿!!

之後呀哥出來問我咩事, 我同佢講見到隻黑色野係我房, 佢捲左張報紙入我房搵, 但係搵唔到, 四圍成間房都拍過搵過晒都話唔見, 仲話我係咪眼花添, 之後佢再搵左陣唔見, 就返自己房; 我戰戰兢兢咁慢慢入返房, 四圍望左好耐, 唔見隻野, 不過已經打定主意, 唔係間房訓了, 諗住拿d野去沖涼啦, 入到間房, 突然聽到d異聲, 即時衝出房!! 話說大隻o既曱甴, 唔單止飛, 有時郁都係會有聲o既!! 我當時聽到o既, 好似係果d聲, 唔係好肯定之下, 慢慢慢慢行去房門口, 四圍望又唔見隻野, 唯有再行入去聽下, 一聽就又聽到果d聲!! 我好肯定係曱甴!!! 於是衝返出廳叫呀哥; 呀哥又出返來, 我同佢講話有聲, 於是佢又入我房, 過左一陣佢終於見到隻野!!

為左令我安心, 佢幫我拿晒d枕頭被鋪果d出來, 拿左報紙入去, 仲關埋個房門同隻野搏鬥。良久, 終於話攪掂左; 其實我應該望一望條屍先會安心, 不過實在唔敢望, 而且信得過呀哥; 見呀哥拿住一團報紙掉入垃圾桶, 事件終於解決左。睇返呀哥o既形容, 隻野好~~~大隻, 比起一般大o既仲大隻, 痴線o既, 變態o既, 肯定係曱甴后來o既。

經過左今次事件, 我一再肯定, 自己係好驚好驚曱甴o既, 係完全無辦法控制到; 另外, 亦肯定左我對曱甴o既敏感度好高, 真係好強o既曱甴探測器, 如果唔係, 我係房度隻野已經飛左上我身。另外, 好彩屋企有呀哥呢個勇者係度。(呀爸呀媽仲勁, 可以徒手捉添。) 實在係好驚好驚, 真係好多年都無咁驚過了, 而且自從好細過, 都未試過比隻曱甴向住我飛埋來了。實在係太驚, 折騰左一輪, 攪到2點幾先訓…

0 意見: