BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2008年3月2日 星期日

三月一日 -- 疲累的地獄一星期

1. 25/2(一) -- 去上水training第二堂; 之後同Mak, Carol, Sam同Esther上SZ加埋KTG食小肥羊。真係一個顯示出我朋友值o既組合, 因為呢5個人都係各自唔識, 而都係我係唔同地方識o既(Mak-CityU同學, Carol-BD同事, Sam話劇同學, Esther-Lands同事, KTGSZ朋友)~ 未上SZ之前就已經唔係好舒服, 不過一早約左就當然照去啦~ 雖然佢地大家各自唔識, 但係做我得friend的都有返咁上下傾得, 因此由頭到尾都無悶場呢~~ 一過關去左東門陪Carol買左老番(自己都買左2隻), 之後就join埋一齊食小肥羊; SZ小肥羊好平好抵食好好食呀~~ 食完由於我唔好按摩, 大家都陪我唔按返HK了(而且自己狀態又低); 最後10點幾就返HK了。

2. 26/2(二) -- 病了, 但之前同呀Mak約左整野, 所以本來諗住收工攪o既野, 變左請左病假然後日頭出來; 係MK食好耐無食過o既宜豐; 呀Mak就順便介紹左去工聯會睇醫生, 幾方便又幾快又唔貴, 唔使好似平時診所等咁耐; 之後第一次上呀Mak新居, 好開心呢~~ 之後返TKO, 夜晚同ConnieMartinCarol打羽毛球; 唔係大病, 做下運動出身汗果然好d(中學時試過發燒打波出身汗好左)~ 返企之後沖涼寫大字, 做左好多野好充實的一天...除左病之外...

3. 27/2(三) -- 大字堂。放學後居然撞到Connie馬生係TGW, 真係o岩。

4. 28/2(四) -- 同死黨們唱K; 終於正正式式同過mandy o既朋友Cass唱K; 的確係唱得幾好, 唔怪得可以係APM唱歌呢~ 雖然係唱得好, 由於我識得太多唱歌好聽o既人, 始終都係同頭三位爭少少呢(KTG, MayChan, Sharon); 不過同朋友唱K唔在乎唱得好唔好聽, 大家開心就好了~~ 唱得好聽係一個bonus來姐~ 當晚唱到12點島搭到尾班巴士返企, 都唔太太夜。好耐無唱K, 都係果句, 無可能返到以前o既狀態...不過唱一唱都好返d, 下星期一可能會好少少...

5. 29/2(五) -- 好耐無攪過o既話劇gathering, 今次都唔係好齊人, 得6個人(我, 民, Sam, Addison, Crystal, Federick); Lobo介紹o既"花滿樓"果然係好食, 大家都覺得好食, 價錢又唔貴; 當晚大家都傾得好開心, 過晒d聖誕新年呢d節日後, 來緊呢d平常o既日子都會多返gathering~~ 順帶一提, 當日由於要等佢地到, 去左星際望一望, 終於見到亦以平價買到夢寐以求o既GundamWeapon -- 武者烈傳零篇!!好正!!

6. 1/3(六) -- 俾人搵左笨返o既long week; 本身已經連續返左2次long week, 好累好想抖, 但係由於同事想要有time-off去旅行, 因此要去幫手MEB來賺一日time-off; 於是就想同我調week; 本來新同事答應同佢調, 點知突然又話唔得...於是都係搵左我來攪...其實如果自私d, 唔比佢去而由我去MEB賺一日time-off, 仲可以4點收工, 或者可以唔答應, 係屋企抖一日都好...而家連續返三個星期long week仲要6點收工...不過都係把啦...不嬲都係咁的; 收工返企未食飯就訓左...食完再訓...好好累...

7. 2/3(日) -- 由於星期六都早訓, 星期日都有d想打波; 不過係未決定之前, 死黨一早打左電話來, 反正都醒左, 緊係去打啦; 手風好過前2次, 不過都係麻麻地, 不過其餘各方面都打得唔錯, 所以都幾好; 雖一不幸就係好難得地右手食指爆左甲好痛, 打波以來好少試過呢。打完波食完飯去左葵芳買玩具...

8. 出左新一期DMC! 仲有HunterxHunter, Gundam OO#21; 全部都好睇呢~~

9. 成日都會蝕底去幫人, 虧待自己唔係問題, 最大問題係會虧待埋身邊o既人; 以前都好多次為左幫朋友, 令到身邊o既人唔高興, 或者寧願無陪屋企人或者最friend果d朋友; 可能自己覺得, 同我愈親o既人就愈明白我, 愈唔介意我咁樣...真係要講聲對唔住; 不過希望大家明白, 平時一般o既野, 我就個個都會幫, 但係最好最好o既野同時間, 或者係好緊要o既時候, 我一定係會留返俾我親人, 死黨/真正o既好朋友同愛人的。

10. 又係果句, 成一個星期先打返d野, 有好多感覺o既野都唔記得了...

link:

日本校服美少女選舉, 不過參賽者全部都係已為人妻及人母o既女性!! 但係都唔差架, 仲靚過唔少後生女添!!
http://www.dailymotion.com/video/x4dqc5_japanprbeupdate_blog

來緊:
3/3(一) -- 同而家同事唱K(Spenser, Grace, 凱琪, 俠士, 呀怡)
5/3(三) -- 大字堂
6/3(四) -- 本來同Puzzle呀Wing等人唱K, 不過P突然話唔想唱, 所以改為食飯; 應該會去KT的廣福宮韓燒
9/3(日) -- 下午返好耐無返的大球場

2 意見:

匿名 提到...

D師奶好勁~~

老林 提到...

P小姐生病了,還很重的。
老林也病了,S先生明日上飛機,一路順風。