BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年10月31日 星期三

錢錢錢錢

從來也不想成為"有錢人"。

雖然自己年紀尚輕, 見識閱歷並不算多, 但從過往的經驗與看過的、聽過的人、事、物、歷史覺得, 自己真的不適合, 或者有點抗拒自己有錢。有錢人的世界與平民的世界實在有很大的差距; 可能富有的人會做多、玩多、享受多很多東西, 可是卻很容易使人腐敗, 頹廢, 財大氣粗(覺得大部份人包括自己在內也會, 只有意志力很強又聰明的人才不會), 又不見得會變成有修養有深度的人; 而且顧慮亦多, 身邊的人心亦難測, 不知孰真孰假; 還有很多很多問題...都是使人心靈上不能自由歡暢的。

聽過爸媽說起從前鄉村的生活, 看電視也看過很多有關鄉村、公共屋村的紀錄及事情, 自己曾經及現在也在公共屋村工作, 之前的工作也涉及到不少窮人的地區(同時也接觸到中產及較有錢的人士), 發覺貧窮的生活及人們比較單純, 很多事情也可以簡單直接些, 與人的關係也比較和諧融洽; 與別人有些少爭執發生時, 可能同村之間也沒甚麼大所謂, 很快便解決; 相反現在的人猜忌多了, 有事發生時又會投訴及追究到底, 誓要自己拿到最"著數", 很麻煩。

當然, 以上的意見有回以偏概全, 但真的發覺很多時有這些情況出現。

就算不做富有的人(當然, 要做也做不成), 有些人也很努力去儘量賺多些錢。但求自己往後生活無憂, 當然是很重要; 有些人會要求很穩定的收入, 有些人則在工作上很拼搏, 有些人做生意創業, 有些人投機買賣股票, 總之各有努力的方向。

近期股市大升, 基本上大部份人也在談論著(身邊九成的人也是); 而這個情況也使很多人即使不太懂也可以賺很多錢, 而有些人賺一天的錢甚至隨時是自己做一年; 不過對於我來說, 這不是我擅長, 也不是有興趣的東西, 要我每天也留意著看著一大堆數字實在很乏味, 反而只想腳踏實地做自己控制到的東西; 過往很多年, 香港曾經有多次股市大旺, 人人都賺到笑, 但打後總有時間股災, 一街都是蟹民負資產, 偷偷地在背後笑的只是大鱷們; 股票可賺可蝕, 即使賺又如何? 長期要留意著看著那麼多新聞及數據, 心情起跌又大, 實在很辛苦; 反而從來不碰, 即使見到別人賺了大錢, 自己賺不到, 但同時也不用成為蟹民, 不用跟別人滄海桑田; 可以平靜安穩, 沒半點煩惱, 控制得了自己, 光是這一刻Peace of mind, 就值得抵禦了所有誘惑。

金錢本身有很大的能量, 要很強很有智慧才可以駕馭, 否則就反被控制了; 自問自己並不是這些人, 所以我也會努力地向著自己的目標, 平平穩穩的生活就好了。

2 意見:

匿名 提到...

Kallman 說:
um....你講既野,我以前都係咁諗,但係開始覺 咁樣唔係辦法
Ying 說:

Ying 說:
都係果句, 每個人身邊o既情況同環境都唔同
Ying 說:
係果個環境就自然會做d咩
Kallman 說:
或者當係學多一種技能(甚至興趣),咁樣諗會舒服好多
Ying 說:
嗯...
Ying 說:
一個非洲國家窮人, 從來都都唔知未聽過未見過冷氣
即使佢無進步過, 唔知有呢樣野, 未享受過
佢都係開心的
Ying 說:
有無必要令佢知道左, 再發奮圖強, 賺到錢去享受冷氣呢?
Kallman 說:
100%同意
前提係:唔好俾佢見到d佢依家無既好事物
Ying 說:
無錯
Ying 說:
如果佢係一個特別o既人, 見到都唔介意
就都OK o既
Ying 說:
如果佢見到, 覺得自己有飯食就OK, 唔使冷氣
算唔算唔長進?
Kallman 說:
我都未諗明呢點

1. 如果人唔上進,人就無法生存
2. 如果人人都只顧上進,肯定日日有仗打

所以我都未攪清邊樣先係好
Ying 說:
1. 如果人唔上進,人就無法生存<---真的嗎?
Ying 說:
咁人係為左咩生存?
Kallman 說:
會,不進則退
Ying 說:
不進都可以keep住係某一個level
Kallman 說:
你戰鬥力不及別人高,別人隨時會打埋黎
Ying 說:
同埋你眼見呢個世界有好多人不長進都係咁
當然唔係叫人不長進
Ying 說:
你戰鬥力不及別人高,別人隨時會打埋黎<----人人都咁講姐, 實際上係咪先?
Kallman 說:
一定有咁既危機,你一有呢個諗法,就無法安於現狀
Ying 說:
係你投身去呢個環境姐
唔係每個環境都係咁噃
Ying 說:
都係自己o既諗法影響左, 先會咁
Kallman 說:
唔係架,呢個世界無烏托邦
Kallman 說:
你可以控制自己既想法,但無法控制他人的想法
Ying 說:
都唔代表唔郁就會死

不過我都唔係鼓吹緊唔長進
我一路都話係要長進o既
不過長進係邊, 點樣長進姐
Ying 說:
同埋我都無諗住影響其他人o既諗法
Kallman 說:
我知…我都無話咁既社會係好
問題係,我地有無 選擇
Ying 說:
有o既
Ying 說:
at least, 有幾多人從來唔掂股票, 一定無問題
Kallman 說:
同埋,你有無能力同勇氣去承擔今日既選擇
Ying 說:
力求上進, 讀書, 係公司博, 上位都係要o既
但係有d野就唔一定
Ying 說:
同埋,你有無能力同勇氣去承擔今日既選擇<---真係要都唔係而家先來玩了, 哈
Kallman 說:
我呢句就唔只係股票既
人生每一個決定(尤其係逆水而行)者皆是
Ying 說:
咁呢個當然啦~
Kallman 說:
總之,加加埋埋,就係命運
Ying 說:
係呀~
性格決定命運
Ying 說:
諗返轉頭唔後悔就OK

動物男 提到...

向最終目標進發便可以了
每人的最終目標不同
我呢,是很簡單的
先讓家人生活安康
然後自己便可以在這個大時代玩個夠