BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年10月7日 星期日

十月七日 -- 雜記

1. 6/10(六) -- 最終在家與死黨2講電話都咁上下先出門口, 無去灣仔; 係CWB同民馬行到差唔多就去飲; 飲o既野食, rundown, 氣氛各方面都麻麻地, 真係麻麻地... 7/10(日) -- 早上打波, 好少自己友來, 又打左好少場就走, 食完飯返企hea左陣訓到晚飯。

2. 容祖兒唱歌其實真係好好; 把聲、唱功得就唔在講, 而家昇左個層次, 可以就返首歌唱返個feel, 真係要唱得有咁上下耐同肯去學去進步先得, 好厲害呢。就算佢樣衰都好cheap都好咩都好, 有實力同勤力係真o既。

3. 最近飲左罐"紅梅牌牛尾湯", 好好味; 細個果時成日飲, 近幾年都無飲過, 飲返仍然咁好飲!

4. 好耐無搵我o既B-E人搵我, 佢似乎又想識女仔; 想約個女仔去玩, 個女仔帶d朋友來, 佢就想叫我叫d男仔朋友去...不過睇來我都係搵唔到, 都未必攪得成...我都唔係好大興趣...到時再睇下點。

5. 呀哥幫我買左"天上天下", 終於睇左!! 廢人前輩好型呀~~~~!!

6. 呀強幫我搵到SOG Extra我之前miss左果part!! 即買!! 唔該晒!!

7. Hunter x Hunter 終於重新繼續連載!! 終於要入王宮了!!

8. 全新o既一套Gundam "Gundam OO"出左了! 係日本首播了! 呢排無咩攪, 好難得地我會bt左返來, 仲有中文字幕添! 不過仲未睇。可能會追下呢~~ 如果好睇就奶野了, 實會買模型...

**********

好歌推介

愛比我重要 by 蔡一傑 (原唱黎老明)

以前都唔覺得喱首歌特別好聽, 但係唔知點解,經蔡一傑唱完之後, 就覺得好好聽, 仲越聽越好聽!<---網上d人o既comment, 同意!!(注意: 只限二少之Version。)

http://www.youtube.com/watch?v=juRHFo53eWM (Start at 5.30) <----Grasshopper + Joey Live o既 link, 5分30秒開始係呢首歌, 要mp3的話問我拿啦。唱K無, 我估遲d出DVD都會無。

誰令做夢亦能笑著臉回味
誰令寂寞亦能找得到理由歡喜
誰若吻過你也拒絕別離
連我也對我在妒忌
怎可能有你 竟可能一起

誰令絕望亦能找得到理想
誰令樂極忘形都想找個人分享
無論去到哪裡你若在場
全個世界都是善良
竟可忘記了 如何受傷

待我好 原來愛你比我重要
陪著你 才能叫我生命炫耀
誰幸運 找到你便知道 愛會燃燒
停止呼吸心 想到你都可以跳

Repeat

你出現 比我哪日出世還重要
從此呼吸 多少次數 便愛多少
你出現 比我哪日出世還重要
停止呼吸 心想到你 都可以跳
你 最喜歡我笑

0 意見: