BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年8月22日 星期三

八月二十一日 -- 雜記

1. 尋晚訓得超差, 今朝起身隻左眼痛(呢排間唔時都痛), 頭赤赤, 周身酸好似俾人打左一身咁; 不過由於PRO今日上龍翔, 所以我地少左個人, 反正捱到, 都係返工。

2. 結果成朝都頭赤, 眼痛左成日...對腳又痛, 狀態極低, 好彩今天收貨, 雖然累過行樓, 但係唔使同住客講野, 都好d...

3. 某好友打來, 又講另一朋友係網上識左個人o既事; 而家網上咩人都有, 就算接觸過都係唔知係點o既人, 都係耐d睇清楚d好, 小心d啦...不過真係估唔到佢會咁做; 成日本來狀態低而更茫然。

4. 收工返TKO途中同Spenser打NDS, 無得坐, 好彩有得打機頂一頂住個精神。

5. 逐日打雜記好似寫d野又太濕碎, 但係唔日日打又好似會miss好多感覺...而且晚上打, 好多日頭諗o既野都係唔記得左...

6. 天日唱K, 好似係為左下星期o既唱K馬拉松揭開序幕...應該去瓊華, 係無咩胃口o既日子去OK好食o既buffet K... @@

7. 返多左屋企, 想抽多d時間寫下無聊故仔, 砌下模型; 大家有無d咩suggestion或者題目提供下呢?

8. 呀源ACCA又過2份, 仲爭last一份only, 又即將轉份好d o既工; 民仔CFA Level3過埋(痴線的)又學識游水; 家昇前排終於正式承認同Karen拍拖; 日安妹妹拍拖+搬新屋... 仲布一推識o既人結婚轉工...etcetc; 似乎身邊o既大家都過得很不錯呢! 馬都要加油! 下次一定掂~!

9. 而家份工都唔錯(KWH有時間返學掛?), 下年睇下讀唔讀到個master, 咁就會轉返出去做返呢行都OK唔錯掛?

10. 馬家姐尋日生日快樂, 係度補寫一句; 尋日當然記得send個message俾佢啦。

**********

舊歌推介
傳說 -- Raidas; Raidas的首本名曲之一, 亦係當年林夕憑此曲填詞而一鳴驚人。歌o既編曲就舊左d, 但係d詞真係填得一絕。而家d年青人應該唔會明白晒入面所有o既典故同講咩掛?

http://www.youtube.com/watch?v=X-XLSORC894 <-- 當年MTV, 仲有江欣燕添! 旁邊d link仲有Raidas另外幾首好正的經典e.g.別人的歌、傾心...etc都值得睇架。

http://www.youtube.com/watch?v=Uc9nmPBRQWo&mode=related&search= <--別人的歌 Live! 正! 勁正! 而家搵個歌手出來唱到咁啦唔該!

傳說
主唱:Raidas
作曲:黃耀光
填詞:林夕
編曲:黃耀光
監製

俗世的愛侶 誰可永相戀
談情遊戲 我早厭倦
若果這剎那時空 隨著我的書本扭轉
那痛快故事 必定賞素願

# (小玉典珠釵 鉛華求長埋 祝君把新歡 乘龍投豪門)
我要是變心 有誰為我盡情罵
(小玉休相迫 檀郎無忘情 三載失釵風 瑤台求重逢)
我叫天搶地誰過問

實際景況 已無可再更改
雷同情節 永不似期待
自古書裡說梁祝 寧願化蝶飛出苦痛
我也要化蝶躲入傳說內

* (庵中孤清清 長平難逃情 江山悲災損 流離仍重圓)
我偶然與她見面亦覺甚疲倦
(花燭映規妝 難為郎情長 交杯飲砒霜 泉台諧盟鸞)
我散心解悶誰作伴

Repeat #

& 重合劍釵修補破鏡 只有寄情戲曲與文字
盟誓永守 地老天荒以身盼待
早已變成 絕世傳奇事

Repeat # * & &

2 意見:

kallman 提到...

1. 上網識人,小心便是,可不用替他們感到茫然
2. 寫咩好?寫多d食譜呀,當益下我
3. 人爭一口氣,你都要加油

匿名 提到...

1. 上網識果d, 擺明溝女o既, 而且好多2面人...
2. 故事, 唔該
3. 會, 謝