BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年7月22日 星期日

七月二十一日 -- 雜記

1. 要settle down了。


2. 郵件已收, 有趣, 謝...


3. 因為匿名人士o既出現, 令我數一數d女性朋友, 發現原來C同M字頭係最多的(當然係計較熟果d啦), 而且係佔左絕大多數, 好有趣o既stat。


4. 唔想再講咁多, 其實亦都無咩好講, 要封嘴了; 多謝大家一直以來o既支持, 大家都係關心我當係我朋友o既, 衷心多謝。


5. 今日星期六係屋企難得訓到差唔多11點先起身; hea足一朝; 想係屋企抖抖; 中午只係叮左幾粒燒賣同芝士腸來食; 食完砌模型: BB三水蟹好耐之前砌左一隻就停左工, 今日又砌左一隻! 之後因為中午時臨時約左馬同民食晚飯, 馬又游完水, 所以未砌第三隻就出門口; 出到來同呀馬差唔多行晒MK果幾個睇玩具o既地方; 新一套SD Gundam10隻得4隻想要, 之前自己扭, 扭左2隻都係想要o既, 因此唔買一套了, 散買埋另外2隻, 攪掂。行晒之後o岩o岩民仔到, 於是係富貴食飯, 食完傾左陣偈, 埋單後無無聊聊去左麥花臣睇人踢波, 睇左一段時間(都幾好睇)呀馬走先(都10點半); 之後我同民睇埋果場波一齊走(~11pm); 民陪我到旺角道, 我行到路口見有296C, 飛奔追車, 追到要上車之際有人拍我膊頭, 原來係呀哥!! 原來佢係796C站等車, 本來唔想追架296C(2架車個站爭d距離的), 但係突然見有人飛奔過去, 見係我, 於是追上來; 又會咁o岩呢~~ 之後一齊返到企。


6. 天日打波! 唔知下午點, 如果同呀媽出去就唔游水, 如果唔出就游, 不過今晚又夜訓左...似乎狀態唔係咁好去游...帶定d野先啦。


**********


來緊:

25/7(三) -- 同同事食飯?

26/7(四) -- 同日安馬生睇Transformer

27/7(五) -- MayChan又訂到三文魚, 又有得食超好味o既三文魚刺身啦~ 不過又唔係好想放棄打羽毛球...不過MayChan時間難就, 無計啦~

28/7(六) -- Spenser又有事要做, 又調, 所以又long week; 即係再之後果2個星期六都係short week


0 意見: