BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年6月5日 星期二

六月五日 -- 雜記

1/6(五) -- 收工同Connie&Martin食飯, 食完飯行左陣APM, 之後因為想睇"唐心", 大家突然決定上我企睇, 於是去買左ice cream就上去睇; 我都無幾可睇電視, 好彩一向都知劇情講開d咩, 所以睇大結局都幾好, 睇完就散了...多謝馬哥哥o既雪糕 :P

2/6(六) + 3/6(日) -- 幾個人上左深圳玩; KTG要去上海做野, 以後好少機會見了~~~所以要見下佢。 星期六中午上到去SZ食個飯先, 之後就成日"hea"過, 係東門行下睇下買下野(買左堆老番DVD演唱會同戲), 之後去左機鋪打機, 到咁上下時間就去食KTG介紹的buffet; 每位百幾蚊, 但係好多野食, 各國唔同o既種類都有, 而且質素都好呢~~ 好耐無食得咁飽了~~食完再去行左陣就返酒店; 間酒店係國內知名o既連鎖式酒店, 雖然平, 一間房百幾蚊, 但係好乾淨企理呢~~第二日幾本上係主打日, 而主打節目就係唱K; 早上起身中午交房後, 就去快快食個晏之後唱; 由中午唱到6點都係三十幾蚊抵到爆!不過最重要唔係抵唔抵, 而係同KTG唱K! KTG係我識o既人入面唱歌好聽頭三位, 以後無咩機會同佢唱K啦~~ 嗚嗚嗚, 以後都無人同我唱"你最珍貴""屋頂""珊瑚海"呢d歌啦~~~千古絕唱呀~~~唱完去食正宗韓國野, 唔貴得來都好食呢~~食完就返HK了

4/6(一) -- 同Pizza, Spenser, Sam, Iris同坤去TKO廣場(Pizza呀哥度)的Clubhouse打羽毛球同碌Ling; Spenser同Sam好勁, 完全唔夠打(尤其我都唔識打的), Bowling就大家海軍鬥水兵啦; 打完係魚米家食完飯就散了; 近屋企真係開心呢~~~

5/6(二) -- 下午MC來左白田, 拿左部NDS玩捉錯處2; 難玩過1好多呢, 不過我都搵到d超難o既呢, 一向對圖像o既野都唔太差o既; 收工返企, 飯局取消

來緊:
6/6(三) -- 基金野搵日打波先拿; 收工應該同民食飯+報工聯course
8/6(五) -- 同貓Maychan食飯拿手信!
10/6(日) -- 應該唔打波; 下午同ConnieSpenser睇樓+食飯
1. 等呀源考完試食飯
2. 話劇同學Gathering, 好耐無攪
3. 15/6同GordonWendyErica飯局?
4. 16-17/6同Sam等人上SZ?

又到好介紹時間, 先來一張呢期最紅o既細契poster, 網上d人真係整咩都得的, XDDD


一條得意o既link, 可以自製懸賞o既poster, 幾得意
下面呢張係我試整o既 :P, 大家可以試下拿人地d相來整 :P

1 意見:

匿名 提到...

你節目都幾豐富喎~~