BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年5月26日 星期六

五月二十五日 -- 雜記

21/5(一) -- Sam生日快樂; 當日臨時約佢出來食飯, 大家都想方便d, 所以去左太子金鳳, 食完再去義順, 由於大家都累累地, 所以好早就散了(好似8點島); 2條友出來傾下偈都幾好呢, 星期日唱K果日都傾唔到偈。

22/5(二) -- 娟SamMandy去泰國玩; 收工返企無野攪。

23/5(三) -- 同Lands松林係SSP食飯; 佢帶去一間食上海野, 都OK啦; 好耐無見, 食完飯傾陣偈大家一齊打左陣機就散, 都係幾早(好似9點島)。

24/5(四) -- 日頭一個人係企hea足一日; 夜晚同Canada來的嬸嬸同佢細仔(即係我堂弟)食飯(係屋企旁TKO廣場); 十幾年無見, 見面都係傾下閒偈咁, 感覺OK呀; 堂弟個樣好似佢老豆(即係呀叔), 食完飯呀哥同佢去左行TST, MK, 由於我星期六日要直踩, 所以食完就返企了(~9:00)

25/5(五) -- 同蘇屋朋友K; 都係果幾個, 係呀Derek之前無來今次來埋; Derek唱歌OK呢~~(同埋佢好似都係唱開唔用echo的, 可惜Terry明明唱得幾好但係都要開echo...)好耐無見大家, 好開心(我11點半走, 佢地都仲有幾個係度唱緊); 另外, 泰國除左第一日到步之外, 無人再打電話來...
(當晚訓覺訓2粒鐘醒一次, 第二日好眼訓)

來緊:
26/5(六) -- Long week, 好彩收工飯局取消(Gordon唔得閒, Erica星期一要考試), 收工返企
27/5(日) -- MEB, 要返工...

1 意見:

士巴拿 提到...

嘩!我去左泰國,你都好多節目喎!

Sorry呀!我唔係突登唔打俾你的~
而係張電話咭,之後已打唔到出泰國以外既地方了~>.<~