BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年5月2日 星期三

五月二日 -- 雜記

1. 白田而家估計日日都會有Mario Kart大戰, DMO的人打得好勁呢~~ 有個呀姐我一見佢用龍龜我就知係勁人, 果然幾乎鋪鋪都係佢贏咁滯, 勁。

2. 雖然白田同事都唔錯, 但係我係唔先入為主o既心態下, 都係鐘意蘇屋多d, 不過我都知自己唔可以成日嗌住要返蘇屋o既。況且白田DMO同事都唔錯呀。

3. 愈來愈覺得, 好多野困住真係好辛苦。做野定係點都縛手縛腳, 好煩, 好憎呢d野, 自自由由咪好咯, 最緊要d野攪得掂同大家開心。

4. 近幾日電腦死左, 五一果日呀哥幫我攪下先用得返, 不過d毒都未清晒, 上得網但係msn都係未用到。

5. 得個講字: 模型開工!

**********

27/4(五) – 收工臨時同呀源食飯, 返左City打左陣足球機(寶刀未太老), 再去好耐無去o既樹記食飯。

28/4(六) – Long week, 由於contractor未開工, 所以朝早坐完PRO後下午就無咩做。晚上去左食三上, 行開福利見MG Nemo有平, 又買…

29/4(日) – 星期日, 本來諗住打波, 點知一朝早落雨地濕打唔到。呀馬突然話去佢企睇波, 於是同民娟上左去佢企。悶波一場, 後來大家一齊狂打StarWar至晚飯。民仔返企食飯, 我地都係食完飯就返企了。StarWar都係同人一齊打開心好多。

30/4(一) – 第一次同白田同事們七人大戰Mario Kart, 好開心。收工再5-6人打戰左半個鐘先收工返企

1/5(二) – 五一紅假, KTG落來。中午去食Sushi, 之後行左陣MK睇電話, 4點幾返到企, 哥幫我整電腦, 夜晚出返觀塘食車仔麵, 之後去APM行左陣; KTG當日手氣不錯, 狂扭蛋扭到自己想要o既野, 於是我都慣例去APM都扭隻野, KTG幫我扭, 一扭就中想要果隻Sazabi, 勁。

2/5(三) – 應該返企。

來緊:
1. 3/5(四)同白田IIA+DMO同事打波
2. 等民仔約LOBO同Carmen出來食飯
3. 未知幾時同蘇屋肥仔堅同Carol食飯
4. 來緊星期六可能調week, 下星期五娟生日之後果日就可以short week
5. 搵日同Lands大姐姐Grace食飯, 不過最近搵唔到八婆

0 意見: