BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年4月12日 星期四

復活節假期及後幾日之雜感

1. 第一日雖然係屋企好悶, 但係都有得著, 就係屋企睇左宮崎駿o既"夢幻街少女"。係屋企無咩做, 咁o岩見電視播, 就睇下啦。雖然自己都好鐘意宮崎駿o既野, 但係唔係套套都睇過; 呢一套好多人都話悶, 唔好睇。Well, 又係我唱反調o既時候。好唔好睇好主觀, 但係我覺得, 大部份人都主觀地期望"宮崎駿"會拍好似天空之城果類大場面同有逼力o既野。而呢一套好明顯唔係果d野, 所以好多人都覺得悶。我自己就反而幾欣賞呢套片, 好簡約o既故事同情感, 但係好真摰同舒服, 較感性o既人應該會覺得好睇呢。另外, 好耐之前就聽過日文版o既"Country Road"(該片主題曲), 以前未睇過套片, 又唔知d歌詞講咩, 又無咩經歷, 覺得首歌悶悶地, 但係而家聽返覺得好正呢。片中男主角同一班老人合奏, 女主角唱果個version仲正! 唔知搵唔搵到呢個version的mp3呢?

2. 假期無攪d咩野, 主要就係抖同係屋企同朋友玩。雖然無出去玩, 但係都好開心; 休息幾充足得來, 又可以同最friend的幾批friend一齊玩同渡過, 好開心同好舒服(當然係我屋企聚唔使我出去我都好高興, 呵呵)。可以同喜歡的人們渡過歡樂o既時光實在係太好了。

3. 拿到NDS, 要多謝呀Sam。佢唔鐘意玩NDS令我繼PS2之後又多左部機, 而且可以同朋友仔同事仔玩, 好高興呢。自己本來諗住部機都係同人地一齊link來玩多, 不過都忍唔住自己都有玩。想玩下天誅DS, 一個好有真實感o既忍者game。呀Mak亦都copy左一堆game來, 遲d可以試試。唔少得o既當然係可以同人連線玩炸彈人同埋Mario Kart啦。自己都忍唔住玩下Mario Kart, 不過技術太低, 好難玩呢。部機入面果個係咩都無(即係全部關都未過, 無任何隱藏要素出現)。好辛苦地過晒全部mission, 覺得自己幾叻同好有恆心呢~~呀Mak都話我未點玩過之下用左2個鐘島過晒d mission都幾好呢(尤其係14次drift果個mission)。

4. 而家份工, 暫時做得幾開心。之前d工其實雖然舒服d, 但係覺得好頹(BD), 或者job nature唔適合我做(LD)。而家呢份o岩做得來, 暫時d同事都幾夾得來(蘇屋果d), 做得幾開心呢(白田果d應該OK掛?) 暫時都唔會有悶、寂寞o既感覺, 好想留係蘇屋呢~~希望呢份感覺可以keep住。

5. 對模型又有返少少衝勁, 一連幾個星期都想整下, 而又有開過下工, keep住keep住!

6. 返工覺得OK, 自己個人整體感覺都好左, 有返好多生氣(當然唔係angry的生氣啦), 其實真係無咩精神寫野, 唔係懶或者無咩諗頭。有好多無聊idea想寫呢...好想寫想寫好耐的"過雲雨"。

7. 部電話壞左咁耐, 非法用左某電話咁耐, 終於都買左新電話; 一貫作風 -- 唔多其他功能, 襟用, 平。要慢慢研究下點用, 同埋終於可以用到想試好耐的mp3鈴聲(勁out...), 我要我d日文歌出籠~~~

8. 呢排...整體感覺唔錯呢。可能滿足感大左, 個人少左好多雜亂愁思。另, 又對有d野感受深左: 老o既多經驗o既唔一定叻、一定o岩; 後生o既新手o既都唔一定幼稚、一定錯。

2 意見:

士巴拿 提到...

1. Country Road依首歌很好聽呀~
依套動畫,我反而覺得平淡得黎好C服呀~

3. 但有時會玩到唔想再玩,因為冇成功感~
所以有時都係唔好咁執著,都係DL人既


8. 我最都好似你咁整體感覺唔錯~我就可能
返工果度啦~呵

匿名 提到...