BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2007年2月6日 星期二

二月五日 -- 雜記

31/1(三) -- 民, Sam, 娟, Mandy幫我慶生; 去瓊華Neway; 第一次去, d野食算係好, 拍得住港晶呢, 除左有魚生壽司串燒...etc外, 仲有白朱古力火鍋(雖然我唔太好), 雪糕同布甸都好味呢; 當日好累狀態好差, 平時我都唔點食野, 唱多過食, 果日居然係食好多野好少唱歌, 真係唔似我; 多謝晒大家, 仲有多謝呀Sam個蛋糕(雖然甜左d)
1/2(四) -- 收工同同事打波; 一開始打得普通, 後尾打起左, 有一場我+2個好少打波的人對2個識打o既同事+一個少打波o既人, 我方開波, 一開波我係5個唔同o既地方插左對方5球, 連奪5分; 之後放慢左互有攻守, 最後都贏到! 打左差唔多3個鐘, 好累, 想走時有隊街外人來挑機, 得一個人勁d, 而且有d矛, 仲要係我mark; 佢進攻、籃板拿位、防守...等等時都會推人, 好彩我都唔係漏的, 奶左幾次野後都打得硬淨左, 最衰甘o岩落場我地果3個之前都打得好, 但係好累所以對街外人就打得麻麻地, 好彩都贏到; 呢排波癮幾大呢~
2/2(五) -- 同話劇同學們食飯; 對上一次係11月, 好耐無見呢, 仍然係好好傾, 好開心; 同一班朋友一齊的感覺真係太好了~~ 第日又唔水返工, 超free。
3/2(六) -- 日頭同Carol, 聰, 娟唱K; 唱到差唔多時間join埋日安妹妹食晚飯, 之後睇草蜢尾場。之前2次都無睇, 所以唔會失望, 而且預左都係差唔多; 現場氣氛幾好, 可惜咁o既坐係附近的觀眾都唔算熱情(可能係$200飛o既關係, 而且係$200來講都算後), 所以我都無發癲。當日有許志安、關淑怡同軟硬做嘉賓, 關淑怡把聲真係好得呢~ 完場encore之後, 好多觀眾都死留係度唔走, 但係都lur唔到再encore, 失望呢~ (雖然都11點9了)。做埋呢次, 草蜢應該短期內唔會再開, 不過睇過一次都夠了。

4/2(日) -- 早上起唔到身打波, 無打; 下午同呀強行睇玩具, 好耐無同佢行呢~ 亦好耐無入TuenMun; 都係果幾站: 葵芳-->TuenMun-->荃灣, 雖然車費都係度, 但係由於唔係想平, 而係志在睇, 所以都OK呢; 都有d收獲呢, 好耐無買玩具了。另, 係TW見到一d好o岩某朋友o既野, 幾靚但係手工又麻麻, 唔知買唔買好。
5/2(一) -- 返工好累, 對眼成日都做果2張圖, 收工去寶琳再返企。

來緊:
6/2(二) -- Sharon出山之K, 不過暫時唔多人
10/2(六) -- 同日安食飯, 未firm
13/2(二) -- 同家輝食飯+交收貨物
想搵日去沙田打邊邊
好似無咩約了

1. 要多謝生日果日呀哥係我返屋企後果個燭光蛋糕, 好味
2. 之前唔記得邊日, 出site去啟德睇野, 係前golf中心, 亦即係跑道最尾果忽要巡一巡同影相, 貪得意問個食蕉借左部單車巡左圈; 我諗係呢個世界上無咩人係機場o既跑道上自由自在咁踩單車呢!
3. 深水埔間"玩具星"執, 大平賣, 託八婆個friend家輝幫我掃左3盒MG, 超平~~~
4. 公司同事成日亂講野講出麻煩, 不過都唔燧咩大野, 而且佢地都係玩姐, 算...
5. MG渣古即將出Version 2.0!!!!!! d關節超得!!救命呀~~~~~!!!



6. 好似諗唔到有咩了, 完啦

0 意見: