BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年12月29日 星期五

十二月二十八日 -- 雜記 (詳細雜記)

21/12(四) -- 去左Jason farewell K; Jason, 進, Benson, Jobby, Nattie, Stephenie, 我; Angus同Ryan無來; 亡命君同Gordon去左另一面; 當日基本上都係大家唱得幾開心(我當然係仍然只唱新歌 :D), 又難得果日係我好少地覺得狀態好; 非常開心地, Nattie都好唱得, 最緊要係咩歌都識唱, 係HK少friends識唱果d合唱歌如珊瑚海, 識唱又唱到, 真係好高興呢; 另外果日都有好多好笑野, 大家都玩得好開心, 遲d一定要問佢地拿返當日影d相。
22/12(五) -- 無咩心機做野o既一日; 中午lunch我地自己攪o既party; d野食麻麻地only(Pizza Box), 交換禮物抽到Jason的禮物, 係一罐個罐好靚, 而入面o既朱古力亦好食o既禮物。其他各人o既禮物都唔錯呢。玩完都幾晏; 返到公司磨一陣, 4點幾開始d人早放, 我同partner亦好彩地老細放人, 一齊早走; 成班人一齊去食糖水, 傾下偈(Jason last day), 之後同呀進同八婆君到MK行下(因為仲早), 行左好耐無行o既花園街同女人街, 買左張Gundam年曆10蚊雞, 買左個喵袋, 之後經過同我一樣咁變態o既Denise的意見, 係女人街買左生日禮物俾民仔: 前面係一隻雞雞o既男士用T-back, 哇卡卡, 懲罰佢爭我份禮物咁耐, 事先聲明, 我唔要玩野o既野 XDDD 行完都累, 去沙田食飯, 完
23/12(六) -- 聖誕四日假最充實o既一日; 幫民做生日; 一早10點幾呀娟同呀源來左, 睇下電視玩下層層疊, 11點幾民仔來, 一齊hea下, 食晏出去食, 食完Mandy同呀Sam差唔多到, 我同民仔去圖書館還書(雖然之後係續借同借多左書), 之後大家齊集在家, 又係咩都玩下, 好興高采烈, 到左差唔多7點, 俾民仔o既驚喜來到: 佢唔知道有o既神秘嘉賓Gloria來到! (我當然係唔會講點搵到佢啦) 佢都幾驚喜; 之後拿左呀娟整o既生日蛋糕出來俾佢吹燭, 仲送埋份"勁"o既生日禮物俾佢(呀G送Tie), 當日氣氛去到高潮, 佢又肯著條T-back係外面俾我地影相, 哇卡卡; Mandy過晒鐘走先, 剩返果d人出去食飯, 食完返來食蛋糕, 再hea一陣就散了。諗諗下, 我好似都無點正式同民仔做生日(上年好似煮左餐飯俾佢食only)。另外值得一提, 睇左吳靄儀寫o既"金庸小說的男子", 如果話倪匡評金庸係主觀得來好睇, 項莊寫o既係既客觀又有文采, 咁吳靄儀o既就係淺白得來極有條理; 佢寫o既內容既得我心, 又可以將複雜o既野用容易o既方法同好有條理咁寫出來, 好欣賞佢! 而且佢寫d角色, 完全將我心入面o既諗法寫出來, 仲深入同詳細過我寫o既, 好鐘意。睇完呢本書, 完全感受到自己寫野o既能力同真正作家o既差距, 實在係差太遠(完全唔想貼我寫左好多字果篇野出來)。完全有一下突然感到自己唔想再寫野...不過千里o既道路都係由第一步開始, 要努力呢。
24/12(日) -- 早上打波; 上半打全場, 都係輸少少, 對方有個好準o既人係度, 我方d人又打得麻麻地; 我就OK啦, 起手都中(唔多起); 下半就打返3打3, 當日手感麻麻地(當然都有入波, 但係手感唔好), 反而好罕有地打左好多內線波, 勁搶籃板同籃底入楔&入波, 好掂 :P。中午返企沖個涼, 下午同娟食飯hea。
25/12(一) -- 聖誕日; 其實由星期六果日開始, 個頭都痛, 狀態低; 本來4日中都想出下去, 但係真係唔多舒服(本來想搵下日安、貓...etc人出下來); 最終叫左民上來打機, winning了一天。
26/12(二) -- 頭最痛的一天, 係屋企抖左一天 =.=, 訓下醒下hea下上下網打下機...etc, 咁就完左4日假, 超頹。我發覺自己唔止一次有幾日假時會病, 平時又無點拿過sick leave... =.=
27/12(三) -- 民生日, 星期六時約左民同G當晚一齊食飯(後尾皇帝加入)(本來民同屋企一齊, 不過後尾知佢媽唔得閒, 所以我即出聲約G一齊食飯), 返工無咩心機(當然, 呢份工無咩心機都係一路做野o既), 收工就meet埋係SSP三上食飯。皇帝仍然係佢o既style, 好talk得同知得幾多野, 可惜唔o岩我style, 唔係好鐘意呢類人, 攪到當晚雖然唔悶又大家多野講, 但係好空洞, 相信如果佢唔係度會好少少, 直覺覺得。
28/12(四) -- 本來好早約左同事唱K(今次係亡命君呢邊, 會好玩野同唱舊歌的), 不過Jobby臨時唔來得, 進又話唔來, Keith又話要早走, 最終cancel左, 大家有d無癮, 反正頭痛仲未好, 返屋企。

0 意見: