BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年11月13日 星期一

十一月十三日 -- 雜記

4/11(六) -- 第一日返果份part time, 基本上係普通briefing咁, 無咩特別, 之後同娟, Mak, Barry佢地幾個一齊去呀強(City呀強)介紹西灣河的"大壽司和食"。真係好抵食!! 又平又大件呢!
5/11(日) -- 下午去Poly同Barry影畢業相
6/11(一) -- 返企
7/11(二) -- 返企
8/11(三) -- 返企 (近來破紀錄連續三日收工返屋企, 仲要砌左2盒模型)
9/11(四) -- 話劇K(我娟民SamLaw仔CarmenFederick) 由於早一book, 所以有6折, 不過9點半就趕人走; 好耐無同Law仔唱K, 仍然係勁好聽; 呀Sam對某人o既惡感愈增XDD; 當日我狂唱新歌, 側田古巨Lay劉浩龍等等d新歌都唱晒咁滯, 廢事成日比人話我唱舊歌, 唔識新歌 XDDD; 其實去唱K, 總有人唱晒d新歌, 我唱新歌即係同人搶咪...唔多想, 所以鐘意唱d舊野 XDD
10/11(五) -- 本來都係無野攪, 不過lunch時同同事傾開, 無啦啦就約左個同事收工食飯。第一次同而家同事收工有活動呢。收工後同松林2條友打陣機, 就去廟街食野。叫左個煲仔飯, 一碟炒硯(幾大碟又唔會成碟係殼)再加碟菜心牛肉。大家傾下食下都OK呢。食完仲好早, 佢住何文田所以同佢行過去油麻地, 中途見金聲樓上開左間新松鋪, 入去睇下, 之後落返來佢搭van, 我就行去以前BD收工果個巴士站散了。都未到9點。
11/11(六) -- 喉嚨有dddd沙, 諗住無咩野。在家抖了一天。
12/11(日) -- 失了聲, 不過起身時都唔太嚴重。早上打波。防守籃板各方面都OK, 但係完全無手感。射極唔入。所以輸波多(但係都係輸1-2分)。值得一提有一球籃底fake左幾野轉身reverse layup幾順暢, 完全將對手1呃晒, 有幾% Olajuwon的風範, 呵呵。下午民上企打機, 又有幾球經典球。到臨尾果場用利物浦對AC, 仲超精彩+峰迴路轉添!夜晚失聲更嚴重。
13/11(一) -- 收工都係乖乖地返企好了

1 意見:

kallman 提到...

呢場利記對AC簡直係經典之作~~~