BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年10月12日 星期四

轉載: 黃偉文: 另 一 批 機 艙 故 事

其實我唔多中意呢d人...

另 一 批 機 艙 故 事

從 曼 谷 回 港 的 航 機 上 , 空 中 小 姐 客 氣 的 請 求 合 照 , 我 也 滿 面 笑 容 地 應 承 了 , 拍 畢 , 我 表 情 一 轉 , 黑 口 黑 面 地 問 她 : 「 你 唔 驚 我 好 似 梁 詠 琪 咁 對 付 你 咩 ? 」 空 中 小 姐 登 時 嚇 至 花 容 失 色 , 幾 秒 鐘 後 才 回 過 神 來 , 領 略 到 我 的 黑 色 笑 話 , 呼 一 口 氣 , 回 復 微 笑 走 開 了 。 我 當 然 不 信 梁 詠 琪 投 訴 空 姐 騷 擾 藝 人 的 傳 聞 , 那 是 需 要 一 個 心 地 多 壞 , 壞 得 來 又 多 得 閒 的 人 才 做 得 出 的 事 啊 , 只 是 不 知 何 故 , 我 總 是 太 喜 歡 飛 機 機 艙 有 故 事 發 生 , 喜 歡 到 沒 有 我 都 要 親 手 策 劃 一 段 。
如 果 碰 巧 你 也 喜 歡 聽 幾 萬 呎 高 空 上 的 小 奇 遇 , 我 倒 是 還 有 點 存 貨 。



之 一
雙 子 座 是 個 很 好 抵 賴 的 理 由 , 有 什 麼 不 近 人 情 的 要 求 , 我 總 推 說 是 由 於 雙 子 座 容 易 發 悶 的 特 質 , 即 使 講 起 來 其 實 沒 有 邏 輯 。
例 如 坐 飛 機 我 最 不 能 忍 受 的 狀 況 , 不 是 位 置 不 好 、 不 是 餐 飲 差 勁 、 不 是 航 班 誤 點 , 是 娛 樂 系 統 失 靈 。
那 次 飛 東 京 不 巧 就 是 這 樣 , 機 上 的 電 影 頻 道 壞 了 , 投 訴 , reset , 再 試 , 再 壞 , 卒 之 三 個 多 小 時 的 航 程 過 了 一 大 半 仍 然 沒 有 起 色 , 我 咬 捧 飲 料 來 的 空 中 服 務 員 不 放 ( 雖 然 我 心 知 entertainment system down 了 不 關 她 的 事 , 捧 錯 了 午 餐 來 才 關 , 而 她 沒 有 ) , 嘩 啦 嘩 啦 講 了 一 堆 「 冇 戲 睇 你 想 悶 死 我 咩 ? 坐 飛 機 我 唯 一 look forward 的 就 是 看 電 影 , 搶 修 緊 ? 修 好 多 次 咯 , 都 唔 得 。 就 快 得 , 得 都 冇 用 啦 , 都 就 落 機 咯 , 最 憎 一 部 戲 睇 得 一 半 有 頭 冇 尾 , 死 啦 , 呢 次 實 行 悶 死 我 啦 , 手 頭 報 紙 雜 誌 又 揭 晒 咯 , 呢 次 慘 咯 … … 」 誰 知 印 籍 的 空 中 小 姐 不 慌 不 忙 帶 來 了 一 本 兒 童 圖 畫 書 , 還 陰 聲 細 氣 地 跟 我 說 : 「 If you are really bored, I can read you a story myself. 」
我 當 堂 化 嗔 為 喜 。
這 很 明 顯 就 是 傳 說 中 的 EQ , 我 冇 乜 , 而 她 大 把 , but I'm learning , 就 由 這 個 童 話 事 件 開 始 。


之 二
從 倫 敦 回 港 , 我 和 朋 友 自 check-in 時 就 得 不 到 相 鄰 的 位 子 , 結 果 我 發 現 坐 朋 友 隔 鄰 的 是 個 單 身 出 門 的 老 小 姐 , 衣 整 齊 舉 止 優 雅 , 典 型 的 商 務 客 位 人 辦 , 我 禮 貌 地 告 訴 她 我 在 前 面 其 實 有 個 和 你 現 在 坐 的 一 樣 , 但 因 為 是 第 一 排 更 闊 落 的 window seat , 所 以 請 問 她 可 不 可 以 成 人 之 美 「 委 屈 」 一 下 , 轉 到 前 面 那 個 更 寬 敞 的 19A , 讓 我 可 以 和 朋 友 團 聚 , 這 是 如 果 我 是 她 一 定 會 願 意 幫 幫 人 做 的 事 , 誰 知 她 優 雅 地 舉 起 手 中 的 玻 璃 杯 , 啜 了 一 口 橙 汁 才 正 眼 都 不 看 我 們 地 答 : 「 我 鍾 意 呢 個 位 ! 」 對 , 我 知 道 , 她 不 能 算 是 不 對 。
起 飛 後 不 久 , 空 中 服 務 員 才 說 那 位 小 姐 突 然 又 肯 和 你 調 位 了 , 正 當 我 再 次 掏 出 我 的 迷 信 , 認 為 這 個 世 界 好 人 總 是 比 衰 人 多 , 一 屁 股 坐 到 我 的 新 座 位 之 際 , 原 本 就 坐 在 隔 鄰 的 朋 友 就 告 訴 我 : 「 小 心 呀 你 ! 你 估 佢 真 係 良 心 發 現 呀 , 佢 頭 先 打 瀉 晒 自 己 成 杯 橙 汁 落 個 位 度 , 今 日 班 機 又 full , 冇 第 二 個 空 位 揀 佢 先 話 同 你 調 位 咋 。 你 墊 多 兩 塊 毛 巾 先 好 坐 上 去 添 呀 ! 」
我 循 方 向 望 望 那 位 奸 人 極 品 , 她 居 然 還 向 我 點 點 頭 得 戚 微 笑 添 。
我 馬 上 空 姐 再 送 一 杯 橙 汁 過 去 , 希 望 趕 得 及 下 個 氣 流 。 不 , 不 要 橙 汁 , 改 為 熱 咖 啡 , 唔 該 !


之 三
不 由 我 不 承 認 , 成 為 所 謂 「 名 人 」 , 畢 竟 是 有 點 好 處 的 , 例 如 初 到 倫 敦 的 那 一 次 , 在 地 鐵 機 場 站 的 票 務 櫃 申 請 無 限 次 搭 乘 的 雙 週 票 , 票 務 員 問 我 要 近 照 做 個 臨 時 證 件 , 我 話 冇 預 備 喎 , 講 完 又 靈 光 一 閃 , 從 手 提 行 李 中 翻 出 一 本 航 程 解 悶 用 的 《 明 週 》 , 剛 好 那 期 有 個 我 的 訪 問 , 我 翻 到 那 一 頁 遞 給 他 , 問 哪 一 張 相 拍 得 比 較 好 , 老 好 英 國 人 也 真 有 點 幽 默 感 , 裝 作 認 真 地 看 完 所 有 相 才 煞 有 介 事 地 指 其 中 一 格 「 就 這 張 吧 」 , 還 借 我 剪 刀 將 這 格 《 明 週 》 碎 片 剪 下 來 做 乘 客 證 。
另 一 些 所 謂 成 名 的 數 在 機 艙 發 生 , 有 時 是 支 飲 剩 但 未 開 蓋 的 香 檳 、 有 時 是 頭 等 乘 客 的 衞 生 用 品 包 包 … … 今 次 則 是 來 自 一 位 熱 情 健 談 的 少 婦 級 空 中 服 務 員 , 打 從 一 上 機 那 一 秒 她 已 跟 我 說 很 喜 歡 我 寫 的 歌 詞 , 尤 其 是 為 陳 奕 迅 《 U-87 》 填 的 那 幾 首 , 我 說 多 謝 你 喜 歡 。
晚 餐 差 不 多 吃 完 時 她 又 神 秘 地 出 現 在 我 的 面 前 , 放 低 聲 線 鬼 鬼 馬 馬 地 問 : 「 Wyman , 你 想 唔 想 食 其 他 甜 品 呀 ? 」 都 沒 等 我 答 , 又 飄 呀 似 的 消 失 了 。
三 分 鐘 後 她 用 錫 紙 蓋 一 個 小 碟 , 然 後 放 到 我 的 上 , 今 次 更 細 聲 : 「 頭 等 今 晚 dessert 呀 , 你 睇 cheese cake 唔 食 ? 」 我 手 起 羹 落 一 口 一 口 的 吃 , 她 還 不 忘 補 充 : 「 我 真 係 好 想 多 謝 你 幫 Eason 寫 隻 〈 大 個 女 〉 , 因 為 我 自 己 都 有 個 女 , 所 以 特 別 有 感 覺 , 真 係 多 謝 你 寫 首 咁 好 歌 詞 呀 ! 」 我 也 一 邊 吃 一 邊 回 答 她 : 「 其 實 因 為 唱 片 公 司 將 credit 印 錯 了 , 所 以 那 首 歌 其 實 不 是 我 寫 的 」 , 剛 剛 好 吃 完 , 將 碟 子 與 匙 羹 還 給 她 「 不 過 我 下 次 見 到 林 夕 會 幫 你 話 佢 聽 , 並 且 代 佢 多 謝 你 件 芝 士 蛋 糕 呀 ! 」 剛 剛 吃 完 最 後 一 啖 , 畀 番 隻 碟 佢 。
林 夕 先 生 , 見 字 請 聯 絡 我 , 我 吃 了 你 的 芝 士 餅 , 買 回 新 的 一 件 給 你 可 好 ?

0 意見: