BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年7月12日 星期三

轉工

成個星期無寫野, 原因係病
上個星期一, 二發燒, 星期三無再發, 但係一路咳到今個星期(不過係星期六日長抖之下好左好多)
成日唔舒服, 所以無咩心機寫野

另外一個原因, 係唔知點解個人好空
我上星期三就返新工了, 返新工有新氣象新環境, 照計應該好有新鮮o既感覺
尤其好似我呢d咁多野諗o既人應該有好多感覺
但係居然無
返左幾日工, 唔知自己係度做緊咩/諗緊咩
所以一路都無寫野

講返份工
而家返地政署, 人工同之前差唔多, 轉工係想轉下環境, 做下唔同o既野; 返工地點係油麻地停車場大樓, 咁樣講大家唔知係邊, 用另一方法講就可能會知: 直頭係油麻地圖書館果棟大廈, 即係係油麻地同佐敦中間。
唔知好唔好彩地, 請十幾個新人, 係呢個唔算忙o既部門做野; 我同係BD一樣, 十幾個人偏偏我係唯一果個編左去最忙果一組度做野(睇成個啟德機場)。一入去就聽人講我個組係好忙的, 2個人跟晒所有野...算啦, 好過無野做, 又可以學到野。
返放工時間係9.00am-17.48pm(食飯12.30-1.30, 得一個鐘), 由於而家係返五日工, 所以放遲d, 不過聽聞我果組唔一定可以準時收工(又未至於會好晏收); 返五日工真開心。
我果組得我同我老細, 係一個幾後生o既女人(三十島啦); 我上一手做埋呢個星期走, 好偶然地我上一手係我City的舊同學呀康(仲要係final year project同組添); 佢話無可能係走之前教晒我所有野, 叫我自己慢慢摸下點做...佢話老細好熟d野, 有咩唔識可以問佢, 不過真係可以成日問嗎? 後尾聽返, 原來老細都係contract staff(地政唔似BD, 好少contract staff的), 佢以前係外面應該好高級好有經驗, 唔知點解(睇怕係公司執笠定炒人)會來到呢度收少咁多人工做野。
同事方面, 由於有一堆都係新o既contract staff, 所以好自然地都係會一齊熟d; 我o既感覺係班人都幾好, 大家年輕人幾好傾又幾好玩, 不過熟我就未必會同佢地好熟到, 相性唔算好近。
返左差唔多一個星期工, 由於好多野未識o既關係, 老細都唔係比好多野我做, 所以都暫時幾得閒; 遲d上手走左, 我就會坐佢果個位, 就會有得上網(雖然會無時間上, 但係起碼"有得上"), 個office都幾靜, 同埋個feel好似好耐之前o既政府office咁, 個感覺好似做緊好耐之前o既公務員咁XDD
最值得高興o既野, 應該就係幾樣: 返放工仍然可以一程巴士, 幾方便; 好好好近圖書館, 仲近過旺角果時, 而家差唔多日日去; 隔離(真係隔離二步路)就有籃球場(雖然無咩機會打...), 所以個返工地點對我來講算係好唔錯了。

最在意o既, 始終係個人唔知點解對轉工一d感覺都無, 轉左就轉左了...好唔知點
不過, 反正都係生活
諗唔到有咩講, 就此。

今次篇野完全唔經大腦, 睇唔明就算啦

2 意見:

kallman 提到...

轉工無都無甚麼唔妥~

kallman 提到...

無 = 無feel