BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年6月12日 星期一

游泳

游水, 對我來講, 實在無咩緣
雖然香港四面都係海, 又多泳池, 但係從來都無機會游
由細到大係屋企都無咩機會去學d咩同玩d咩, 好多野都係大個先自己去學
而游水亦係其中一樣, 到左大個d, 有朋友叫我去游, 又話教我, 我都提唔起勁(馬, 對, 係我衰XDD)

其實我一路都真係想學游水的
呢一期, 終於去左報學, 仲有人陪添~

以前一向都無咩機會落水, 第一次可能係幾年去泰國旅行時, 係酒店去個泳池度落過
果時起碼都証明左一樣野, 就係自己唔怕水, 夠膽睜開眼就咁成個頭浸晒落水入面~
亦都唔怕俾自己飄出泳池中間~

今次學游水, 上左2堂, 第一堂一來就學到點浮, 之後果d野都OK get到
要時間練習同埋實踐下呢~~ 希望可以學得成!

有d friend話咁大年紀好難學識了, 又講左好多好似好難o既野, 但係我唔信, 一定要學到!

另外, 希望遲d可以有每個星期游水, 逢星期五打羽毛球, 星期日打波咁o既運動量啦!

2 意見:

動物男 提到...

impossible is nothing,
何況連kxlxmxn都學得懂...
:)

匿名 提到...

加油努力呀~

其實唔可以話咁大個學唔到既~
只不過可能d姿態冇d小朋友咁好啦~同會生硬d~
始終學d咩~都係由細學係會好d咁~
大個學會冇佢地學得咁快~