BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年6月26日 星期一

轉工

講左好耐好耐好耐轉工

最想就係轉返出去做私人公司, 唔係好想再做政府野
退而求其次, 就係點都想離開屋宇署, 因為做左好~~耐了~
牢騷之前都發過, 所以唔再講點解想走了。

上2個月寄過唔少application搵工, 回音唔多...見左1, 2份
當中有一份係地政處o既工, 又係contract, 一年一年咁續, 人工同而家又差唔多...
其實無咩特別好, 不過一來有得離開而家呢度, 二來轉下環境無咁悶, 三來可以做下第二d job nature, 學多少少野, 都好o既...
去見果日, 都無點準備, 膽粗粗就走去見; 估唔到問o既問題我又大部份OK答到; 同一般見開o既政府工(尤其係BD)唔同, 居然有7成用英文問答(平時得1-2條用英文), 我又用英文答得好順下喎~ 見完都無咩特別, 就走了。又估唔到政府效率咁快, 過左3個星期, 就打來話請; 由於我d假可以拿返錢, 所以我足一個月通知先走。

唔覺唔覺, 又唔記得寫上來, 仲有一個星期島就last day了; 公司d野清得就清, 儘量啦, 其餘都無咩好講了, 無咩心機做o既其實 XD

來緊新工未知返邊度, 人工就差唔多, 各位唔好叫我請食飯啦~~~~

3 意見:

kallman 提到...

唔知有無ICQ?
XDDDD

匿名 提到...

Kman,
睇怕網都未必有得上 XDD

動物男 提到...

congrats wo
過來beer beer佢~