BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年6月1日 星期四

朋友的感情事件簿

呢排好多朋友, 係感情方面發生左好多事...講開發生緊果d, 都順便講埋一早發生果d啦
放心, 無提名, 無野爆

有一個朋友, 終於拍拖了...經歷左之前o既時間, 試過愛人, 亦試過被愛; 不過最終拍拖o既係新識o既朋友; 不過似乎仲有幾樣野未攪掂: 而家o既女朋友o既果幾個問題點解決呢? 之前某君o既野又點解決呢? 不過, 我相信呢位朋友拍得拖都應該諗過晒! 係呢度, 點都要祝福佢!

另一位朋友, 終於散拖了...(我應該無意會錯掛?)我唔係好知道詳情, 亦都唔係好知道佢地之間發生過o既所有事; 在我來睇, 拖拖拉拉左咁耐, 解決左係一件好事, 反正, 都唔可以補救, 而且亦都唔可以返返好似以前咁...不如早d結束吧? 雖然我都係果種唔主張人分開o既人, 不過去到某d地步, 長痛不如短痛...
我知道呢位朋友一向都好深情同專一, 而且好難好難先放得低一段感情, 又好難先可以投入另一段感情, 不過既然去到而家呢一步, 都希望可以睇開d...而且可以快d遇到+接受新o既一段戀情啦! 你仲有一班好朋友支持你, 有咩事/想出來散心/搵人傾偈, 就搵我地啦!

仲有一位朋友, 相識得唔算耐, 不過都傾得偈, 而且都大概知道佢o既情況...
而家佢係一種好混帳o既狀態中。雖然以前可能受過傷害, 而家2個人明明係中意對方, 但係由於2個人都係多野諗o既人, 於是諗左好多野, 又好多顧慮, 成日係度諗: 如果之後對對方唔夠好會點點點? 如果之後分手又點點點? 其實自己係咪真係咁愛對方? 所以到而家都仲未一齊, 仲係度磨磨磨緊, 又成日係度煩煩煩緊~
其實諗咁多有咩用? 未一齊之前, 好多野都預料唔到o既! 更加無得驚以後會唔會/有幾愛對方! 而家係相愛o既, 就無問題咯? 有咩好怕? 怕o既就一齊之後努力對對方好d, 有咩會解決唔到?
我覺得無咩咁多野好煩, 係中意就中意, 唔中意就唔中意! Just do it!
有做過野而衰左好過無做野衰! 起碼以後唔會後悔自己無做過d咩! 幸福係自己爭取的!

仲仲有一位朋友, 中意左一個拍緊拖o既人。係我朋友識對方時, 對方同佢另一半關係已經麻麻地, 而我朋友同對方亦熟絡得好快。我朋友無刻意做d咩野, 同對方都係保持朋友關係, 亦都唔想撬人牆腳。不過眼見對方同另一半o既關係愈來愈淡, 而同自己又成日會一齊食飯/其他活動, 而且好多野又唔係好避忌, 令到我o既friend覺得應該開始要做d野去追對方。而家雖然唔係好清楚對方心意, 不過從各方面睇, 應該有機會的! 反正對方同另一半都唔多掂了...希望佢成功啦!! 到時唔好有人性無異性就好了 ^o^

值得講o既, 仲有另一位朋友係前排都開始拍拖了, 2個都係成熟o既人, 我諗應該係以長久為前提, 無咩大問題吧? 希望好快見到你地拉埋天窗啦~ 呵呵呵~~

仲有一個朋友, 拍左拖都有4年, 話帶人地出來見人, 過左咁耐都仲未見人, 仲話呢世都唔會俾我見添, 驚我地斷背 XDDDD 又話答應左但係無話幾時, 拖得就拖, 死野~ 真係唔知要幾時先有機會...係咪要擺酒先見到呀喂? 我到時實唔俾多人情, 仲要賺埋張餅card, 呵呵呵~~~

嗯...有一個朋友, 未拍過拖, 到左呢幾年突然特別想拍拖, 想有個人照顧佢/錫佢, 不過好彩佢又唔會亂咁搵一個。就算幾想拍拖都好, 千祈唔好是但搵個呀~~ 自己幸福來o既! 希望你蜜運快臨啦~~

有一個又係混帳o既甲獸, 究竟係咪同人拍拖o既? 係就正正式式拍, 唔好拖住人, 但係又曖曖昧昧咁, 好衰的! 人地係一個好女仔, 唔好害左人呀衰野~~~

其他無提過o既朋友, 拍緊拖o既就祝大家長長久久, 未拍o既就希望大家快d搵到個好o既另一半啦!

係呢度, 特別要提一提
頭先講o既果d朋友們, 有熟有唔熟, 不過我都係知名不具, 連係男係女都無直接講出來~
不過我講果d野, 佢地應該都知道係講緊佢; 如果想回應又唔想比人知, 就匿名+refer返少少野來回應我啦

呢度要講一講, 無拍拖o既呀民仔來緊星期日o既考試努力啦~~~
仲有呀源都努力考試!!

3 意見:

kallman 提到...

叫人考試努力都唔駛講有無拍拖既喎
你擺明落佢面
XDDDD

匿名 提到...

要同個題目有關係呀嘛~~
咁無拖拍, 考試努力都好呀XDDD
係呢, 唔知呢個人同你有咩關係呢?
XDDDDDDDDDDDD

動物男 提到...

我都考緊試......啊