BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年4月18日 星期二

慘無人道, 慘絕人寰

前日, 發生左一件對我來講, 慘絕人寰的事情
******************************
人要一張咀來做什麼?

開講有話"民以食為天, 我以吹為地!"

食同吹水呢2樣野, 對我來講係好緊要o既

偏偏

上天就係咁對我!

由細到大, 不停咁係我身上發生o既異變!

生"飛滋"!

今次仲要生正係條"月利"底, 唔單止生左粒"飛滋"! 仲腫埋!

天呀! 唔好話食野咬野吞野, 連郁下條"月利"都痛到想死!

平時十幾廿分鐘食完o既一餐飯, 要食成個鐘先辛辛苦苦食得完!

講野成個痴"月利"根咁, 口齒不清!

我點捱呀~

我要食我要食我要食我要食我要食我要食!

我要講野我要講野我要講野我要講野我要講野我要講野!

天呀~

好返之後一定要去食返餐好o既!!

3 意見:

匿名 提到...

希望你快d好番同我地去...食食食..:p~
見到你咁都覺得你慘..好可憐..

匿名 提到...

小曼姐: 無錯, 我都同朋友們講, 今次好返要去食餐好o既!!~~

仲有K呢~~~~~~~

匿名 提到...

咁都好喎,當減肥羅~
你都係時候要啦~^^~

飲一柸鹽水,會好快好返架~