BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2006年2月28日 星期二

二月二十八日 -- 無言

1. 想轉工指數已經去到90%
2. 我個同組同事好可能會調走, 我留係度就會仲煩, 一家係時候真係要走了<--好不知所謂o既一句話
3. 個Blog交投淡靜, 好好好少人呢...
4. 我要自由...我要自由...我要自由...我要自由...我要自由...
5. 目標 -- 3月前清到80%之前睇o既complaint+CMBS出到Orders
6. 下期工聯會, 可能再報話劇 - 初班
7. 下期工聯會, 唔一個星期報兩日course了...
8. 其實唔計讀過d咩書做過d咩工, 我最適合做咩工作呢?

完住先

4 意見:

動物男 提到...

你一個一個point咁,好難回......

匿名 提到...

點解要報返話劇初班既~
搵工~加油努力呀~

kallman 提到...

1, 2, 5:
轉工方面,你都有相識的人替你穿針引線,只要自己醒醒定定,應該不用太擔心。

3:
如果寫blog只求抒發自己感受的話,寫好了已完成目的。(反正你最初寫blog都只是因為我的緣故)
如果留言者言之無物,我寧願無人留言了。

4:
你現在有甚麼不自由呢?一個人要完全自由,只有在沒親人、沒愛人、沒朋友,或完全不理會他人的情況下才能做到…

8:
如果你藝術天份再高一點,以你的創意和雜學甚多的特質,當一個freelance的創作人最適合你…

匿名 提到...

動男: 冇話難唔難o既, 有point要回咪遂個回咯

S: explained

Kman:
1,2,5都唔穩陣
3 都係up下姐
4 好難講, 係好難講的, 呢個世界...
8 做到我都想XDDD