BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2005年10月28日 星期五

十月二十八日

1. 今日係我一個係外國o既朋友生日...生日快樂!
2. 尋日上堂, 我選擇個角色-->"讀書讀到個人有問題o既應屆會考生", 我讀完篇稿, 呀sir對我話左句"你都痴線o既"
3. 上一堂冇返o既果位同學今堂出現, 佢o既演技實在犀利, 睇到我O晒咀
4. 公司o既contract staff怨氣愈來愈大, 士氣愈來愈低, 而家開始有人組織起來, 希望可以同高層果堆垃圾傾下
5. 唔止本身BD高層, 我地Section同Team的高層都係好多人公認o既PKs, 跟住呢d人做野有時真係好難做, 唔知想點
6. 有咩工可以轉...
7. 終於儲齊"光之七人眾"!! 不過...我幾時先攪得完呢?
8. 尋晚拿左"象"之後, 今日終於拿到"赤兔"!!
9. 係hard mode好辛苦靠一班卒+幾個武將一齊圍剿之後, 終於擊破呂布, 拿到戟之奧義!!

諗唔到有咩講+要訓了

1 意見:

匿名 提到...

方向!!
你要先有方向!!